«Захотілось, щоб усі ці коментатори трішки “спустились на землю”»: PROBLEMA про новий трек, плани у індустрії та образу на хейтерів 

«Захотілось, щоб усі ці коментатори трішки “спустились на землю”»: PROBLEMA про новий трек, плани у індустрії та образу на хейтерів 

“МУЗВАР” продовжує знайомити вас з новими іменами української музики. Сьогодні у рубриці НУМО — PROBLEMA

Нещодавно відбулася прем’єра вашого треку «99». Знаю, що у нього є цікава передісторія. Розкажіть більше про те, як народилася ідея зробити такий певний діс на критиків.

Так, справді цей трек вийшов у світ не просто так, а завдяки улюбленим хейтерам. Як вже відомо, почала я свою музичну карʼєру з каверів. І це викликало справжню бурю емоцій у інших виконавців і не тільки, часто мені прилітали коментарі по типу: «ти плагіторка» , «а своє щось слабо зробити», ну і так далі…

Звичайно, що мені це було не приємно, адже навіть зробити кавер українською не так вже й просто. Тому після всього цього негативу мені захотілось дати їм таку відповідь, щоб усі ці коментатори трішки «спустились на землю»  так і народилась ідея пісня «99».

Чому саме реп та хіп-хоп стали вашими ключовими жанрами? Як до нього прийшли? На якій музиці ви зростали?

Так якось склалось, що мені не доводилось обирати між різними жанрам, хіпхоп був в моєму житті ще до того, як я дізналась про існування такого слова.

З дитинства я носила широкий одяг, з чим активно намагались боротись мої родичі, але їм це як бачимо не вдалось. Пізніше навіть намагалась танцювати брейк данс, так як можливості ходити на гуртки не було, відпрацьовували з друзями елементи на вулиці, безкінечно могла дивитись кліпи та фільми в стилі хіпхоп. В школі памʼятаю навіть писала діси на однокласників, це було дуже весело. Чесно кажучи, не знаю як це пояснити, просто відчуваю цю культуру своєю.

Зростала здебільшого на музиці зарубіжних хіп-хоп та R’n’B виконавців таких як Busta Rymes, Eminem, Snoop Dog, 50Cent та багато інших.

Кому з українських колег по сцені ви можете респектнути? А з ким не будете стояти на одній сцені ні за яких умов?

Чесно кажучи, хочеться респектнути усім, хто починав робити український реп вже давно, коли навіть не могло бути мови, про якийсь дохід з цієї справи і тим хто продовжує розвивати його зараз.

Завдяки людям, які горять цією ідеєю, український хіпхоп зараз починає перетворюватись в повноцінну нішу.

Особливий респект тим, хто вже чогось досягнув і тепер допомагає молодим виконавцям розвиватися. Тому хочу окремо виділити Юру Рижуню, який дуже багато робить для розвитку моєї творчості та підтримує окрім мене ще цілу низку артистів.

Взагалі усі артисти нашого лейблу дуже круті і досвідчені, і я це кажу не тому що, ми пливемо на одному кораблі, а тому що дійсно так вважаю.

Рижуня, Levyy MC, Гура вони як артисти насправді дуже різні, проте усі з власним стержнем та відточеним почерком, який неможливо не помітити.

Хлопці займаються музикою десятки років, тому мають великий багаж досвіду і багато у чому мені допомагають. 

Також в лейблу «Клекіт» є новий підписант, якого що ніхто не бачив у медіапросторі, але повірте мені це буде дуже потужний проект тому чекайте.

PROBLEMA про треки, плани в індустрії та образу на хейтерів 

Відомо, що багато артистів-початківців поєднують музику і ще з іншою роботою, адже на старті музикою важко заробити. Як у вас з цим справи? Скільки загалом зараз часу приділяєте улюбленій справі?

Дійсно, наразі заняття музикою не приносять мені кошти, на які я можу себе прогодувати і задовольнити усі свої потреби. Та я сподіваюсь, що все ще попереду. Проте вже 3 роки я займаюсь роботою, яка мені приносить задоволення, і безпосередньо перегукується з хіп-хоп культурою. Це афрозачіски. У вересні я відкрила власну студію, яка стала для мене другим домом, там я проводжу дуже багато часу, іноді навіть пишу там деякі рими для майбутніх пісень. Проте в майбутньому я планую все ж таки основною діяльністю зробити музику, а у своїй студії афрозачісок займатись лише організаційними питаннями ну і деколи в своє задоволення заплітати клієнтів.

Хто допомагає вам рухатися у правильному напрямку? Чи є вже зібрана творча команда?

Команда є, і вона дуже класна. Я безмежно вдячна лейблу «Клекіт» за той обʼєм роботи, який вони виконують. Насправді аудиторія бачить лише верх айсбергу, тобто готовий продукт, гарну картинку. Проте мало хто задумується, скільки роботи виконується за кулісами. Для прикладу у моєму першому синглі «Мамі» були задіяні 7 основних спеціалістів і ще безліч професіоналів вузького профілю, які зробили вагомий внесок у реалізацію проекту. 

Які у вас цілі та плани в індустрії? Можливо, маєте стратегічні цілі на п’ять-десять років?

Плани насправді достатньо прості випустити за рік близько 10 пісень подивитись на фідбек, проаналізувати та виправити помилки, і рухатись далі.