Kalush Orchestra випустив перший англомовний трек “CHANGES”

Kalush Orchestra випустив перший англомовний трек "CHANGES"

Український гурт Kalush Orchestra, переможець пісенного конкурсу “Євробачення-2022“, презентував свій перший англомовний трек “Changes” разом з кліпом.

Це пісня про наш дім, у якому ми живемо, який навчилися захищати. Ми продовжуємо жити, навіть коли над нами нависла небезпека. Дім змінюється разом із нами, але те, що дійсно важливе й вірне традиціям — залишається завжди“, розповідає лідер гурту Олег Псюк.

Відео було зняте у традиційній українській хаті, у перерві між концертами в Польщі. У кліпі учасники Kalush Orchestra перевтілилися у казкових героїв. Будинок і земля навколо — їхнє казкове царство; вони ходять просторими полями та співають у високій траві, входячи в гармонію з природою. Та настає гроза, і разом з негодою з неба падають нерозірвані снаряди та ракети.

У кліпі сопілкар Kalush Orchestra Тимофій Музичук перевтілюється в карпатського мольфара (особу з надприродними здібностями), а ще тут вперше з’являється містична героїня KilimWoman — саме її голос ми чуємо на початку треку. Таємнича KilimWoman ще не раз з’явиться в майбутніх роботах гурту.

За словами режисера Леоніда Колосовського цей кліп — історія про наш Дім, який змінився назавжди, бо побачив горе, біль та втрату. Коли на землю приходить ворог — кожен боронить свій Дім, як може.

“Це розповідь про магічних персонажів сім’ї Kalush Orchestra. Кожен член цієї родини має свою суперсилу та у свій спосіб боронить Дім. Хтось — молитвою, хтось — справою, хтось — правдою, хтось — духовністю, а хтось — магією. Як заведено в Сім’ї, усі члени родини дуже різні, але вони разом і кожен із них любить свій Дім“, — говорить режисер.

Kalush Orchestra цього року знову багато гратиме за кордоном, де продовжить збір коштів на допомогу Україні — як для ЗСУ, так і для відновлення знищених росіянами закладів культури. У 2022 році гурт зібрав неймовірні 60 мільйонів гривень (1,6 мільйона доларів).

З моменту перемоги на пісенному конкурсі Євробачення минулого року Kalush Orchestra поїхали в тур по США, зігравши 18 концертів за три тижні. Кліп на “Stefania”, пісню-переможницю “Євробачення-2022” набрав на YouTube понад 50 мільйонів переглядів. Користувачі TikTok зняли 330 000 відео під “Stefania”, а сумарно на стрімінгових платформах пісню прослухали 52 мільйони раз.

Останній рік був дуже продуктивним для Kalush Orchestra. Гурт випустив “In The Shadows of Ukraine”, українізовану версію культового хіта фінського гурту The Rasmus, а також кліп на пісню “Shchedryi Vechir”, у якому навіть знявся Арнольд Шварценеггер, зірка американського кіно. Також вийшли колаборації “Nasze Domy” з польським репером Szpaku, “Нумо Козаки” з Kozak Siromaha, новим артистом Enko, а також “Cry For You” з Ochman, учасником “Євробачення-2022” від Польщі.

Kalush Orchestra стали зірковими гостями MTV Europe Music Awards 2022, а також уперше виступили у Великої Британії на Glastonbury, одному з найбільших фестивалів Європи. У березні 2023 року гурт знову поїде з концертним туром до США та виступить на одному з найбільших та найавторитетніших американських фестивалів SXSW в Остіні, штат Техас.

Квитки за посиланням