Новий сейлз-хаус “Об’єднана Радіогрупа” на радіоринку України

До нової структури увійшли одинадцять радіостанцій, їх digital-ресурси та Production Studio.

З 1-го вересня 2021 року на українському рекламному рінку розпочинає роботу новий сейлз-хаус “Об’єднана Радіогрупа” до складу якого увійшли 11 радіостанцій, а також їх digital ресурси і Production Studio. Зокрема: Радіо П’ятниця, Радіо Шансон, Авторадіо, Ретро FM, Power FM, DJ FM, NRJ, Перець FM, Бізнес Радіо, Джем FM, Lounge FM.

“Мета створення сейлз-хауса – зібрати українські FM-радіостанції, digital-ресурси і потужну професійну Production Studio, що дозволяють задовольнити навіть найвимогливішого клієнта. Ресурси, що входять до складу сейлз-хауса можуть запропонувати охоплення в практично будь-якiй ЦА”, – прокоментувала створення CEO нової структури Олена Малишева.

Одне з основних завдань “Об’єднаної радіогрупи” – зробити ринок радіореклами зручнішим і комфортнішим завдяки легкому доступу рекламодавця одночасно до всіх ресурсів, статистики та оптимальному ціноутворенню.

“Різноманітність медійних проєктів, що задіяні в сейлз-хаусі “Об’єднана Радіогрупа”, та успішний досвід Production Studio і digital-ресурсів дозволить виходити за межі традиційної медіа-активності і створювати мультиплатформенні рекламні кампанії”, – резюмувала Олена Малишева.