Сергій Лазановський та Greenjolly об’єдналися знов та переспівали повстанську пісню «Ой там у лузі»

Переможець “Голосу країни” Сергій Лазановський та представники України на Євробаченні-2005 гурт Greenjolly представили осучаснену версію пісні «Ой там у лузі», засновану на реальних історичних подіях.

Багато людей знають цю композицію під назвою «Три браття з Прикарпаття». Її події відбулися в селі Підмихайлівці на Івано-Франківщині у 1945 році. Тоді трьох воїнів УПА та рідних братів з родини Дмитрів було вбило представниками радянської влади. Згодом про цю історію народ склав пісню, аби назавжди закарбувати ці події у пам’яті.

«Я родом із села. Тому чудово пам’ятаю цю пісню. Вона завжди викликала особливі емоції. Проте у дорослому віці я ставлюся з трепетом до кожного слова у рядках цього твору. Адже це гіпервідповідально – переспівати «Три браття з Прикарпаття». Існує вже багато її версій. Ми вирішили створити таку, щоб від кожної ноти йшли мурахи тілом. Адже цю пісню та інші композиції УПА радянська влада забороняла виконувати. Вони збереглися завдяки селам, де їх продовжували підпільно співати», – відверто розповів Сергій Лазановський.

Основний меседж «Ой там у лузі», – розповісти про те, що історія циклічна, вона трансформується та, на жаль, повторюється. І українці, які борються за свою Незалежність та свободу, знову гинуть від рук ворога, який прийшов на їхню землю.

«Ця пісня – частина нашої історії. Певної родини з чітким драматичним сюжетом. Тому мені як аранжувальнику хотілося підкреслити музичними засобами трагічність цієї історії, – поділився лідер Greenjolly Роман Калин, – Найкраще це можна втілити у музичному стилі cinematic rock. «Ой там у лузі» розвивається поступово, з прозорої першої частини де фактично звучить одна нота, до цілого оркестру наприкінці».  

У відеороботі Сергій Лазановський та Greenjolly постали оповідачами історії. Основний акцент був зроблений на кольору гаму, тіні та профілі. До кінця композиції разом з драматичною музичною історією темніє і саме зображення.

Нагадаємо, раніше трек Сергія Лазановського за лічені дні набрав понад 2,8 млн переглядів.