У Львові вперше відбувся освітній івент для артистів та їх менеджерів від музичного холдингу MUZIKA UA “MUSTerclass: PROкачай свій музичний проєкт”.

Майстер-клас був присвячений стратегії, монетизації та масштабуванню музичного проєкту. Серед слухачів були артисти, менеджери, відеорежисер та відеооператор. Метою заходу було перевернути підхід до музичної діяльності та навчити слухачів вибудовувати стратегію просування максимально ефективно. Подія відбулась в приміщення студії звукозапису “Golka Records“. 

У Львові вперше відбувся освітній івент для артистів та їх менеджерів від музичного холдингу MUZIKA UA "MUSTerclass: PROкачай свій музичний проєкт".

До майстер-класу долучились спікери з Києва, Рівного та Львова. Експерти поділились порадами з власного досвіду, аналітикою сучасного музичного ринку та кейсами співпраці з іншими артистами. Зокрема Павло Стрілецький (Pasha Mentions), засновник музичного холдингу MUZIKA UA, розібрав мислення творця та менеджера музичного проєкту. Михайло Олійник, композитор, саунд-продюсер, підприємець, засновник компанії “OLI Music”, окреслив джерела монетизації, етапи становлення стартапу та бізнес-складову. Анна Петровська (PETROVOCHKA) поділилась лайфхаками особистого брендингу в епоху змін. 

А в кінці події відбувся унікальний нетворкінг-обмін аудиторією. Кожен мав 30 секунд, щоб запітчити власний проєкт, якнайкраще запрезентувати себе, свою діяльність або ж артиста, яким займається, — все, як на справжніх акселераторах. Адже музичний проєкт — також стартап.   

Організатори отримують позитивні фідбеки на кшталт: “Мегацікаво й цінно”, “Мало де можна почути таку інформацію”, “У Львові не вистачає таких подій”. 

100% від зароблених коштів організатори передали на підтримку ЗСУ. Подібні заходи планують проводити на постійній основі.