«У Олега вовчиці, а у мене вітриці», — Gena Viter. Інтерв’ю з народним улюбленцем

«У Олега волчиці, а у мене вітриці», — Gena Viter. Інтерв’ю з народним улюбленцем

«У Олега волчиці, а у мене вітриці», — Gena Viter. Інтерв’ю з народним улюбленцем

Нещодавно відбулася презентація зухвалого синглу від народного улюбленця Gena Viter під назвою «Больше 30». Ми поговорили зі співаком про відверту прем’єру та про музику загалом.

Кліп «Більше 30-ти» це чоловіча відповідь Сердючці на її «навіть якщо вам трохи за 30»?

В принципі так. Вєрка з точки зору жіночої логіки та інтуїції, а Gena Viter з точки зору всіх чоловіків, яким вже більше 30-ти. І не важливо, чоловік ти, жінка, якщо тобі вже 18+, то ти звичайно життя починаєш сприймати трошки іншими фарбами. Те, що раніше було “не можна“, зараз вже дуже навіть “можна“. А якщо навіть і зараз “не можна“, але дуже хочеться, то все одно дуже сильно “можна“. Тому найголовніше – не звертати уваги на якісь такі дрібниці вікові, а дихати на повні груди і справді не боятися бути самим собою.

Як виникла ідея зібрати усіх зірок під одним дахом і в одному кадрі?

Всі говорять, що шоу-бізнес – це одна велике ліжко. Скільки разів ходив, ніде, в принципі, те ліжко я не знайшов. Наскільки в нашому шоу-бізнесі дружать люди, це звичайно велике питання. Для мене це все-таки не просто колеги, а й друзі. Я люблю з ними проводити час. У нас дуже багато спільних тем. І насправді вони точно так само з відкритим серцем і душею, і з розпростертими обіймами відкриті до спілкування. Але певною мірою, коли зірковість зашкалює, то звичайно, тут вже задумаєшся – а чи так мене зрозуміють? а чи буде це нормально сприйнято моєї аудиторією? а не подумає чи мій колега, що мені від нього чогось треба? Так що зібрати всіх в одному місці, це за великим рахунком показати, що це одна велика сім’я, в якій є і свої скандали, і свої любовні історії, і дуже багато всього світлого і позитивного. Тому таке об’єднання, воно цілком логічно. Тому що, якщо ти хочеш чогось досягти, то все одно треба триматися разом. Людина стадна тварина 🙂

Нещодавно відбулася презентація зухвалого синглу від Gena Viter під назвою «Больше 30». Ми поговорили зі співаком про відверту прем'єру.

При виборі пісень якими критеріями керуєтесь? Орієнтуєтесь на свою інтуїцію чи радитесь з командою та приймаєте спільне рішення?

Кожна пісня це історія. І для мене дуже важливо, щоб це була не просто моя історія, а історія тих людей, для яких я це співаю. Звичайно ж, це колективне рішення. Тому що, крім того, що я захотів щось заспівати, це треба розуміти, як це зробити. Як це повинно звучати. Який повинен бути “посил”. Дуже важливо, який меседж ми закладаємо в промо компанію, в піар компанію. Тому тут, звичайно, можна говорити, що вирішує всі одна людина. Але тоді не буде творчості. Тому що творчість – це все-таки колективна історія. І кожен учасник нашої великої команди своїми барвами доповнює певні відтінки. І в цьому, напевно, найбільша крутість.

Вас називають прямим конкурентом Олега Винника? Як прихильниць ділите? Відчуваєте конкуренцію?

Ну, з Олегом ми дружимо дуже давно. І я цю людину щиро люблю, ціную і поважаю. Завжди намагаюся потрапити на його нові програми і концерти. Завжди одним з перших слухаю його пісні, дивлюся відео роботи для того, щоб розуміти, чим дихає цей музикант. Олег побудував свою кар’єру і зробив це дуже правильно. Він не намагався нікому сподобатися, він був самим собою. Це дуже важлива історія для артиста. Нікого не пародіював і не копіював. До чого прагну і я. Кожна моя робота це індивідуальний підхід. Це найголовніша впізнаваність – це тембр голосу. Ну, і матеріал, який може заспівати Gena Viter, що не пародіюючи і не наслідуючи нікого. А з приводу прихильниць, так! Вони у нас дуже часто перетинаються. І це дуже круто, у нас різна музика, і різна манера поведінки, різний настрій. Тому глобально не доводиться вибирати. Це дві різні людини, які несуть досить цікаві свої історії. Тому «У Олега вовчиці, а у мене вітриці». Я думаю, що наші спільні шанувальниці точно не будуть на рулетці ворожити, до кого на концерт піти, а до кого ні.

«У Олега волчиці, а у мене вітриці», — Gena Viter. Інтерв’ю з народним улюбленцем

У вас є декілька дуетів з прекрасними виконавцями. Коли нова співпраця? Можливо, з Іриною Федишин заспіваєте?

Так, у мене вже кілька дуетів. Одна з перших робіт це з Наташею Бучинської пісня “Без тебе”.

Дуже красива лірична пісня, де я і Наташа зазвучали по-іншому. Потім у нас був дует з Полиграф ШарикOFF, він же Серьога. Це дуже народна історія, яка була зрозуміла, напевно, кожній людині. Тому що жити в кайф це круто.

І з народним психологом Наташею Холоденко. Це дуже теж така цікава історія, яка змогла показати взаємини між чоловіком і жінкою.

З приводу нових дуетів, з Ірою Федишин, ну чому б і ні? Іра, до речі, обіцяла, що напише обов’язково пісню і ми її заспіваємо. Мені дуже подобається її манера написання музики і текстів. Тому я чекаю від неї пропозиції. А найближчим часом вийде колаборації з одним дуже цікавим жіночим колективом, україномовним. Для мене це буде певний експеримент. Але я готовий на цей експеримент. Думаю, що ця робота сподобається багатьом. Тому, що поєднання жіночих голосів в триголосся, і чоловічого, це щось! А ось хто, погадаймо, хто ж це може бути? Скоро!

Ви не вперше співпрацюєте з саунд-продюсером Томашом Лукачем. Він одразу відчуває те, що вам потрібно?

Томаш для мене особлива людина, з дуже тонкою нервовою організацією, з своїм сприйняттям музики. Він дуже великий трудяга, який практично живе на студії, не маючи особистого життя. Він робить все можливе, щоб його музика звучала по-особливому. Genа Viter це його проєкт, і він робить все на 100%, щоб ми відрізнялися від інших музикантів. Він юзає всі новинки. Закидає мене музичним матеріалом. На студії ми проводимо дуже багато часу перед записом пісні. Саму пісню ми пишемо дуже швидко. Але він своєю енергетикою і любов’ю до того, що робить, робить цей звук дуже крутим. На студії він головний. Він може і підвищити голос. Але водночас, коли закінчується запис, Томаш завжди підійде, обійме і скаже – ми це зробили! Це дуже круто. Коли ти працюєш з людиною, який дихає з тобою одним повітрям, ви йдете до однієї певної мети, то звичайно, це дуже важлива історія. Але я хочу сказати, що у Томаша, я не один, він працює з великою кількістю артистів – Лобода, Таяна та багато-багато інших. Це великий список. Але найбільший улюбленець у нього – це я. Ось впевнений!

«У Олега волчиці, а у мене вітриці», — Gena Viter. Інтерв’ю з народним улюбленцем

Вашу композицію «Свитер» не всі сприйняли серйозно, адже не чекали від вас такої жартівливої роботи. Як народилася ідея цієї пісні? Захотілося легкості?

Діма Сисоєв написав для мене два треки “Мона Ліза” і “Свитер”. І коли я почув “Свитер”, він мені сказав – Гена, не бійся, це експеримент. Але ми ж сміливі люди і повинні, в принципі, робити якісь такі важливі кроки. Так, для мене це трохи дивна робота, але вона мені подобається. І вона подобається аудиторії. Так, багато хто не зрозумів її. Сказали – ну взагалі чувак злетів з котушок, навіщо ти робиш таку музику? вона нікому не потрібна! А я знаю, що цю пісню люди полюбили. І досить часто, проїжджаючи там в машині, я чую відлуння з інших машин, що вона грає. І це теж по-справжньому визнання. А то, що, наприклад, Гена Вітер в кліпі зняв штани, ну це Лена Вінярська, яка робить все можливе, щоб її роботи точно так же відрізнялися своїм відео поруч. І я звик довіряти. Так, ось я звик довіряти людям. Діма Сисоєв написав трек. Томаш і його відділ музичне звучання. Лена Вінярська зняла роботу. Комусь подобається, комусь не подобається. І це нормально. Це і є ринок. А ось після “Свитер”, виходить нова робота “Більше 30”, яка повертає вже в більш звичне звучання, моя улюблена аудиторія сказала – ну, нарешті то, він повернувся! А то ми вже боялися. Та боятися нічого не треба. Треба просто робити щиро свою роботу, любити її, ні про що ніколи не шкодувати. Краще зробити, ніж не зробити.

Коментарі під кліпами читаєте? Негатив якось впливає на вас чи абстрагуєтесь від усього?

Спочатку так. Як тільки я випускаю якусь роботу, я намагаюся читати коментарі. А потім я це роблю набагато рідше. І перед запуском нової роботи, звичайно ж, намагаюся прочитати все, що написали до цього під попередніми роботами. Наскільки це впливає на мене? Ну, це ж думка людини. А мені воно цікаве. Так, щось я сприйму, що зачепить. Дещо для мене буде, чесно кажучи, абсолютно байдужим, тому що, як показує практика, кількість ботів доброзичливців замовних історій, воно іноді зашкалює. І це теж непогано. Якщо ти когось дратуєш, якщо ти когось змушуєш про себе написати парочку гидот, то це ж теж прекрасно, це ж реакція. Найстрашніше це нейтральна історія, так. Ну, так, є такий. А ось якщо про тебе говорять, часто це круто, або говорять, що це повне лайно, то це теж певна історія, яка несе під собою певний зв’язок між тобою і твоєю аудиторією. Але знову ж таки, подобатися всім неможливо. І навіть, напевно, до цього не варто прагнути, просто треба займатися своєю роботою, і вона буде рано чи пізно оцінена кимось позитивно, і це чудово. Кимось негативно. Але будемо перетягувати на бік добра, тобто, на свою.

Хто серед ваших колег вам імпонує? Кого можете послухати в машині?

Насправді я всеїдний товариш. Я люблю слухати все новинки, які випускають мої колеги. Так би мовити, щоб я когось заслуховував до дірок, то, напевно, немає. Зрозуміло ж, я вислуховую всі роботи своєї улюбленої куми Насті Каменських, NK робить цікаву музику. Мені цікаво, чим вона дихає. Я дуже люблю слухати новинки від Олега Винника, від Монатіка, Макса Барських, Олі Полякової. Так, велика кількість артистів! Я завжди, напевно, один з перших чую пісні, які пише Андрюша Данилко для Вєркі Сердючки. І там складаю собі певну історію. Мені подобається те, що робить група KAZKA. Мені подобаються експерименти Тіни Кароль, а вони цікаві. Я люблю музику групи THE HARDKISS. Я люблю ось все нове, несподіване. Для мене це дуже важливо. З молодих музика, яка заходить, це Ліда Лі, мені подобається. Сприйняття, наприклад, як групи це “Беz обмежень”. Люблю її слухати. Найголовніше, щоб в ній був певний сенс. Або легкість, яка дозволяє тобі розслабитися, отримати задоволення. Або глибока філософія, яка в тебе точно так само заходить. Або це чистий техноденс, який змусить тебе просто рухати і топати ніжкою.

Ви досить часто співпрацюєте з Оленою Вінярською. Можна сказати, що ви вже знайшли свого режисера чи будете експериментувати?

Так звичайно буду! Буду робити! Буду ходити від неї наліво! І направо! І не тому, що чоловіки, вони такі істоти. Насправді це ж бачення. Це почуття. Те, що робить для мене Лєна Вінярська, вона вже зняла для мене не одну роботу, так, це дуже круто! Але є ж і інші певні види. Лєна робить акцент, у неї шалено красиво виходить особа. Вона дуже добре підбирає цибулю. Вона розуміється в монтажі, виставленні світла. В цьому її величезні плюси. Вона знає все з приводу макіяжу. Але хочеться ж іноді експериментів. Адже експерименти точно так само важливі. Для мене важливо, щоб я міг точно так же, як творча особистість, режисерський розвиватися. І ось моя робота як раз запалюючи всіх “Більше 30”, вже з моєї невеликої внеском, як людину, яка бачить продукт, який хоче дивитися аудиторія. Тому впевнений, з Оленою у нас буде ще не одна робота. Але я так само відкритий до пропозицій молодих режисерів, які чітко відчують, на що готовий артист Gena Viter.

«У Олега волчиці, а у мене вітриці», — Gena Viter. Інтерв’ю з народним улюбленцем