URBAN MUSIC CONFERENCE – початок змін у музичній індустрії

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Музичні конференції — це щасливий квиток для тих, хто дійсно хоче розвиватися в цій галузі. На подібних заходах можна не тільки перейняти досвід у найкращих, а й потрапити у «тусовку», що особливо важливо для подальшого розвитку в індустрії. 6-го березня якраз відбулася одна із небагатьох музичних конференцій, що проходять в Україні. Її організатор — лейбл ENKO, на чолі якого реп-виконавиця alyona alyona. 

Ця історія не про музичну панацею. Мета ENKO — ввести в курс справи музикантів-початківців і тих, хто мріє/починає працювати в цьому бізнесі. Лейбл також хоче просувати музичну освіченість, а URBAN MUSIC CONFERENCE — лише перший етап на шляху реалізації цієї мети.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Привідкрили двері у музичний світ 9 авторитетних спікерів. З лекціями виступили: реп-виконавиця alyona alyona, співзасновник лейблу ENKO та музичний продюсер alyona alyona та KALUSH Ваньок Клименко, директор музичної PR-агенції «Много Воды», власник лейблу Mnogo Vody та Popcycle Records Саша Варениця, засновниця агенції More Zvukov Agency Natasha Padabed, концертний директор гурту ЛСП, alyona alyona і Монеточка Ян Попков, а також багато інших впливових особистостей медіаринку.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Відкрила конференцію реп-виконавиця та співзасновниця лейблу ENKO alyona alyona. Вона загострила увагу на тому, що артистам вкрай важливо формувати власну думку та мати чітку позицію щодо різноманітних актуальних питань.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Даша Сергієнко, Sparkling Senior Brand Manager (Coca-Cola Ukraine & MD), розповіла, як з-поміж тисячі артистів Coca-Cola обирає одиниці для співпраці.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Ян Попков поділився знаннями про те, з чого почати концертний шлях та про що потрібно пам’ятати, організовуючи концерт.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Дмитро Дюжев, CEO першої ком’юніті агенції OMG agency, поділився тонкощами просування артистів в соцмережах. А Стас Смирнов, відеопродюсер музичних кліпів та рекламних зйомок, розповів, як зняти low budget кліп та чому не можна економити на кейтерингу.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Окремо хочется згадати дискусію Романа Русанова з Сашею Вареницею. Останній сказав, що, судячи з його досвіду, просування в TikTok є даремною тратою часу. Однак Русанов із запалом це заперечив. За його словами, ця платформа може допомогти артисту вивести пісню в топ, навіть якщо у нього немає на це бюджету.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Конференція також запам’яталася кейсами роботи Natasha Padabed з українськими артистами на закордонних сценах. Серед запрошених гостей, мабуть, не було тих, хто не фотографував списки європейських шоукейсів. 

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Зачепив також виступ Ванька Клименка, який звернув увагу на проблему відсутності музичних продюсерів у класичному розумінні цього слова. За його словами, визначення різних типів менеджменту у музичній індустрії України досить розмиті. Продюсером можуть називати і бітмейкера, і звукорежисера, і навіть спонсора. Через невідому причину український менеджер бере на себе обов’язки, які мали б виконувати окремі фахівці. Як результат — робота музичного менеджменту часто має стихійний характер із високими очікуваннями та низькою ефективністю.

URBAN MUSIC CONFERENCE : лейбл ENKO

Найбільшою цінністю конференції залишається нетворкінг. Саша Варениця написав на своїй сторінці у Facebook, що на URBAN MUSIC CONFERENCE виникло стійке відчуття того, що музичній індустрії в Україні бути. За його словами, раніше на такі заходи приходило 80-100 чоловік і збиралися всі у невеличкому коворкінгу. «Експрес-консультації» після лекцій завжди зводилася до якихось примітивних питань на кшталт «Чи можна написати вам на пошту?». 

Цього ж разу захід відвідало близько 200 гостей, і вони не марнували час експертів — могли навіть оскаржити їхні тезиси. 

Організатори сподіваються, що знання та досвід, якими вони та експерти медіаринку поділилися на конференції, відкриють її учасникам безліч можливостей.

Інайважливіше — 50 000 грн, виручені від продажу квитків, будуть передані в благодійний фонд «Орфанні синиці». Він допомагає людям з рідкісними хворобами боротися за своє життя.