Лейбл enko запустив платформу для музичної індустрії
Музичний лейбл enko представив нову освітню платформу ENKOllege. Це ціла музична спільнота, яка дає можливість навчатися та знаходити однодумців. Проєкт створений для артистів, продюсерів, менеджерів, маркетологів, SMM-ників, PR-менеджерів, лейблів, творців та людей, які тільки хочуть розпочати свій шлях у музичному бізнесі.
Щороку будуть виходити 12 курсів, перший з яких вже доступний на сайті. Це курс «Як артисту просувати свій реліз» від Івана Клименка, співзасновника лейбла enko та музичного продюсера. Курс складається з 7 уроків, у межах яких учасники дізнаються, як візуально оформити реліз, як просувати свою пісню на стримінгових платформах та у соціальних мережах, які є піар-інструменти та багато іншого.
«Цей проєкт не тільки про уроки чи курси. Одна з наших цілей – поділитися роками набутого досвіду у музичній сфері та дати молодим виконавцям та іншим спеціалістам зі сфери інструменти для того, аби бути почутими.
Але головною метою залишається створення ось цього відчуття “ком’юніті” та “своїх” людей. За рік ми плануємо зібрати 3 000 українських творців в одному місці. Саме це, я вважаю, відкриває нескінченні можливості для колаборацій, нових знань та майбутніх хітів», — коментує СЕО лейблу enko Катерина Дмитренко.
Особливість проєкту у тому, що це ексклюзивні відеоуроки від найкращих спеціалістів індустрії, а також можливість мати доступ до закритого клубу. У ньому можна знайти інсайдерську інформацію, заколабитись з іншими учасниками, отримати корисні чек-листи та шаблони документів, музичні вакансії, а головне – мати постійну можливість нетворкінгу. Також щомісяця учасники зможуть завітати на онлайн-зустрічі з менторами, отримати від них особистий фідбек та поставити питання.
Нагадаємо, раніше музичний лейбл enko почав співпрацю з учасником “Голосу країни” Козаком Сіромахою.