«Нікому не даємо шансу трохи розслабитися», — Ірина Горова про майбутній альбом DOROFEEVA, знаковий сингл «Колискова 2022» та баталії в команді за обкладинку
Поговорили з Іриною Горовою про перший повноформатний альбом DOROFEEVA «HEARTBEAT». За словами власниці лейблу Pomitni, у майбутній платівці співачка показала результат своєї роботи за півтора роки, дозволила собі бути собою та повністю відкрилася світу, щоб показати свої трансформації та поділитися сумом і радощами сьогодення.
Про сингл «Колискова 2022», яким вирішили заявити альбом:
Це мій найулюбленіший трек в альбомі. Для мене — це квінтесенція того, наскільки DOROFEEVA відчуває сьогодення, наскільки вона глибоко в контексті. Я дивлюся кадри з кліпу — і це щоразу мурахи. Це дуже крута робота. Вона буде знаковою, я сподіваюсь.
Про схему «артист-продюсер» в Pomitni:
Формула, коли продюсеру приносять записані треки і він говорить «мені це не підходить» — однозначно в минулому. Це, власне, і одна з причин нашого ребрендингу. Я хочу, щоб усі зрозуміли, що робота з артистом — це про любов, партнерство та взаємну енергію. Надя класний автор, вона музична продюсерка своїх треків, вона знає, що робить. Задача лейблу, компанії — підсилити цей матеріал креативними підходами, стратегічним баченням, порадами, віральністю, створенням комунікацій. Та й навіть якщо говорити про колектив, то піар-менеджерка Наді — не просто «піарник», це багатофункціональний професіонал, своєрідна «сороконіжка-сорокоручка», яка 24/7 на зв’язку. Зараз бути просто піарником чи, наприклад, SMM-нником поруч із великим артистом — неможливо, але натомість всі в команді навколо накопичують в собі дуже багато експертиз.
Про важливість піднятої планки:
Звісно ж, ми з Надею відповідаємо за кінцевий продукт, за якість, тому нікому не даємо шансу трошки розслабитися. Це насправді дуже важко, адже ось нещодавно була така історія, коли ми придумали класну активність, але потім скасували її. Зрозуміли, що краще скасувати, аніж реалізувати з відчуттям «ну о’кей: що могли, те зробили». Ненавиджу такий підхід, це, ніби не на повну силу. Хоча, не можу сказати, що «не на повну силу» — то про нас, адже команда робить все по максимуму. Просто буває, що проєкт недосформулювався і доводиться від нього відмовлятися. У нас немає права на помилку.
Про вибір обкладинки альбому:
Це ціла історія. Обкладинка трансформувалась разів десять, ми багато спорили щодо її вигляду, адже націлені на перфекціонізм. Приміряли фото до назви, прагнули відчути саме той «match». Міркували, подобається нам обкладинка чи ні, передає вона той сенс, який закладений в альбомі в альбомі, тї емоції та переживання. Хоча й розуміємо, що всім сподобатися неможливо.
Про новий підхід до створення концептуального лонгплею:
Це вперше за всю мою творчу діяльність у шоу-бізнесі, коли ми думаємо про трек «може викинемо його чи додамо в альбом?». Раніше треків в альбом завжди не вистачало, тому це, радше, були збірники хітів. Зараз дуже класно, що Надя в сольному проєкті відкрила власну здібність сонграйтингу. Звісно, що це підсилює і поєднання Надя-Міша Кацурiн-Ваньок Клименко. І багато нових авторів з’являється зараз.
Про закордонну схему роботи лейблів «написання альбому-інвестиція у промо-повернення коштів», і про те, чи працює така схема в Україні:
Звісно, якщо ти працюєш як лейбл, то можеш інвестувати. Але ти повинен чітко розуміти, що цей альбом стане успішним і принесе гроші. Там так роблять, коли розуміють, що проєкт окупиться. Я планую так робити, але це ж про бізнес. І тому всі повинні розуміти, що якщо лейбл інвестує, то він спочатку повертає собі інвестиції, а тоді вже ділить доходи. Якщо казати про співпрацю з Надею, то у нас є бюджет на рік, ми плануємо скільки ми маємо витратити продовж цього часу, скільки ми знімемо кліпів і так далі, затверджуємо це. Просто в неї вже фінансовий бекграунд достатній для того, щоб інвестувати та реінвестувати в свою діяльність.
Про те, чи будуть ще сингли з альбому «HEARTBEAT»:
Плани є, але ми завжди дивимось, як піде реліз і потім вирішуємо, чи варто випускати ще один сингл у цьому році. Ми хотіли б щоб зараз люди прониклися тими сенсами, які були закладені у Колискову.