OTOY “запакував” в один трек нейми понад 50 українських брендів
Шоуріл, реп-кліп чи рекламний кейс-вдячність? Все разом. Адже українська комунікаційна агенція Senate agency святкує 6-річчя, а OTOY як давній друг компанії доєднався до святкування та створив повноцінний трек-вдячність, згадавши в ньому бренди, з якими співпрацювала агенція. Креативники відкинули звичні шоуріли, корпоративні мейли чи стандартні відеоролики та поєднали власне бачення з талантом OTOY.
“Коли я побачив перелік брендів і те, що їх треба вмістити в 3 хвилини, то я звісно кинув собі норм челендж. Але сівши писати, отримав задоволення, де бренд за брендом йшов, як по маслу”, – каже OTOY.
Коли вперше дивишся відео, фраза: “Це що Таймс Сквер?” постійно з’являється у голові. Проте насправді це понад 5 тисяч 3D-кадрів, які малювалися, щоб максимально заглибити кожного глядача у всесвіт брендів.
“Нам хотілось створити щось цікаве і продемонструвати свій вектор розвитку на майбутнє. Це тільки початок, адже ми плануємо створювати все більше власних проєктів та робити внесок у культуру”, – додає співзасновниця агенції Ната Леско.
Далі – зайдіть на цю сторінку в Instagram, візьміть гаджети у руки, навушнички у вуха, насолоджуйтеся та пишайтеся українським.