Максі-сингл “Любить” відкриває осінню еру Marie Hellstein

Максі-сингл “Любить” відкриває осінню еру Marie Hellstein

Максі-сингл “Любить” відкриває осінню еру Marie Hellstein. Дві автобіографічні пісні про поринання у себе, вразливість і обережну закоханість поєднують урбан-тріпхоп, живі інструменти й ніжний багатошаровий вокал. Це перша частина диптиху “Любить — Не любить”, друга вийде вже за два тижні. Лише за останні пару місяців артистка встигла представити Україну на першому IMPF Songwriting Camp, пройти до Ukrainian Music Lab у Бухаресті, отримати грант POLYGLOT (European Song Exchange Incubator за підтримки ЄС) та стати півфіналісткою МУВ-3. Наприкінці вересня вона виступить на ВДНГ з повним складом гурту.

“Кришталева” — нічна трипхоп-сповідь про дорослішання, крихку закоханість і передчуття того, що ніщо не вічне. Живі інструменти переплітаються зі звуками шуму вінілу, міста й уривками телефонних розмов. А розслаблений вокал із багатошаровими беками та кларнет створюють власний світ, де рядок “Куди улітають птиці, я знаю, повір” звучить як передчуття неминучих змін.

“Навіщо не зі мною” — урбаністичні роздуми у стилі трипхопу з елементами альтернативного хіп-хопу. Три частини композиції ведуть від класичної форми до розгорнутого поетичного відступу, де вокал вже переходить у мелодійну декламацію. Живі інструменти, м’яка вокальна подача, образи нічних зупинок, аналогової плівки, книжок і міських лабіринтів занурюють в автобіографічну історію тяжіння, де світ двох людей то сходиться, то розходиться, залишаючи по собі питання: “Навіщо не зі мною ти?”

Спочатку я думала зібрати чотири пісні в один ЕР, але вони природно розділилися на два максі-сингли. Так народився диптих “Любить — Не любить”: два боки одного гадання на ромашці. “Любить” — це статичний, меланхолійний, споглядальний стан. В той час як “Не любить” — це вже більш про імпульс і експресію. Разом вони складають повну картину, але почати я вирішила, як завжди, з любові. Це ще й початок моєї осінньої ери — більш рефлексивної, екзистенційної та ще більш інтимної.

Ми записували ці пісні з живими інструментами — кларнетом, гітарами, басом, клавішами й барабанами. Моє щастя, що участь брали просто неймовірні музиканти: барабани — Сергій Балалаєв (такі проєкти як Сергій Бабкін, Марія Чайковська), кларнет — Сергій Савенко (Оркестр Че, Сергій Бабкін), клавіші — Григорій Міщенко (джазовий піаніст), гітари — Сергій Кондратьєв, також відомий як Фленжер (засновник студії “M.A.R.T.”, працював з такими артистами як ТНМК, Жадан і Собаки, Мертвий півень, 5ʼnizza, Марія Чайковська та ін.), бас — Олексей Карташов (також продюсер студії “M.A.R.T.”, а за сумісництвом — тепер мій близький друг і продюсер, з яким ми творимо разом вже понад 9 років).

Я вважаю, що, оскільки я корінна харківʼянка й музика створювалась саме у Харкові, то цей реліз звучить теж дуже по-харківськи. І для тих, хто знає, як це — це відчувається одразу.

Жанр: Triphop, Indie Pop, Alternative Hip-Hop

Marie Hellstein – інді-артистка, авторка пісень, режисерка та акторка з Харкова, яка пише атмосферну музику на межі інтимного щоденника. У її звучанні зустрічаються інді-рок, тріп-хоп і альт-поп, щось дуже інтимне, атмосферне та автентично харківське.

Марі каже: “Я пишу ту музику, якої мені самій не вистачає. І дуже сподіваюсь, що вона знайде тих, кому теж треба щось справжнє.”

Послухати реліз можна на всіх музичних платформах

любить (maxi single) – 05.09.25

запис: студія M.A.R.T. (м. Харків)

автор слів, музики: М. Гельштейн

прод.: Олексій Карташев

барабани: Сергій Балалаєв

клавіші: Григорій Міщенко

кларнет: Сергій Савенко

гітари: Сергій Кондратьєв

бас: Олексій Карташев