Музичне видавництво Best Music провело освітній захід «MUSIC DAY. BEST CONNECT»

Best Music провело освітній «MUSIC DAY. BEST CONNECT»

1 жовтня музичне видавництво Best Music провели вже 5-ий тематичний івент. Він пройшов у форматі музичного бранчу і був спрямований на зміцнення взаємодії артистів, їх менеджменту, медіа-представників та всіх дотичних до сфери музики.

Best Music провело освітній «MUSIC DAY. BEST CONNECT»
Best Music провело освітній «MUSIC DAY. BEST CONNECT»

Цьогоріч Best Music Day був символічно проведений на честь Міжнародного Дня музики в новому вираженні – освітньої вечірки. На гостей чекала атмосфера невимушеного спілкування за келихом ігристого, в рамках якого було обговорення актуальних і дієвих методів Promo та PR-комунікацій від провідних спеціалістів: Катерини Хотєєвої (No Limits), Майї Габрук (pr Jamala), Ольги Самофалової (Ponnies and Bridges). Піар-панель окреслила питання традиційних методів просування, актуальність медіа та якісний пітчинг інфоприводів у ЗМІ. Окрім того, прозвучали лайфхаки, як стати авторитетним менеджером для медіа.

Другою панеллю, стала рекламна. Гості івенту дізнались про найцікавіші колаборації артистів останнього часу. Спікерами панелі стали: Соломія Яворська Senior Influencer/PR Manager в Senate Agency, Олег Свищ – креативний директор Idealers, Маша Овчаренко, Нікіта Руднік – співзасновники Repost Media. Дискусія розвивалась навколо залученності молодих артистів у рекламні колаборації, як з мінімального пакету співпраці артист став частиною великого рекламного проєкту і навіть долучався до оновлення продукту. 

Наостанок, подискутували на тему цифрової реалізації музичного контенту, ініціатором якої, стала асоціація лейблів та паблішерів SPILNA. У панелі взяли участь: Прохор Рубан – Lead Digital Distribution Manager Pomitni. Олена Данішурка – Distribution Team Lead at ENKO, Марина Семещук – голова цифрового відділу Best Music. Почали панель з інтерактивного бліцу, а також підняли питання участі у глобальних спецпроєктах від музичних платформ. Шлях артиста з нуля, а також, як ефективна робота команди може перекривати факапи та виходити з ситуації з “плюшками”. 

Best Music провело освітній «MUSIC DAY. BEST CONNECT»
Best Music провело освітній «MUSIC DAY. BEST CONNECT»

Серед запрошених гостей були присутні менеджмент топових зірок, артисти та медійники. Атмосферу свята підтримував радіо-та телеведучий Андрій Чорновол. Модераторами панелі стали представники команди Best Music. СЕО – Марʼяна Вороніна, менеджер по роботі з артистами Юлія Соколовська, а також head of pr Анастасія Світельська. 

Крім освітньої складової Music Day передбачав нетворкінг, діджей сет від Liana Malinovska з проведенням розіграшу чудових подарунків в лотерею за Донат для батальйону Darknode. Пригощали гостей: Latinium. Миттєві фото на згадку подарували Lookdruk.

Команда Best Music була рада провести День музики у колі своїх друзів та партнерів!