ЕКСКЛЮЗИВ: Алан Бадоєв готує до запуску власну рекламну агенцію
«BADOEV ID» — саме так називатиметься агенство Бадоєва, на співпрацю з яким вже погодилося вісім рекламних брендів.
Співпраця з брендами буде частково направлена на музику, на створення тісних конектів з артистами. За словами Алана, це дозволить зекономити кошти артистів, використати фінанси на креатив та якість.
Ідея агенції прийшла кліпмейкеру не випадково. Режисер вважає, що у зв’язку з важкими економічними умовами в індустрії наступає «ера плейсмента». За словами Алана, доходило до того, що минулого року він сам шукав спонсорів для українських артистів, щоб покрити частину витрат та зберегти якість.
Згадаємо, на що здатний Алан, коли є гроші на реалізацію ідей у декількох минулорічних роботах.
Нагадаємо, що цього року Тіна Кароль збирається допомагати молодим артистам, долучивши до запису нового альбому всіх бажаючих.