«ДахаБраха» презентують атмосферний кліп на нову версію легендарної пісні «Козак»

«ДахаБраха» презентують атмосферний кліп на пісню «Козак»

Всесвітньо відомий український етно-хаус гурт «ДахаБраха» презентує відеороботу на пісню «Козак». Атмосферний кліп, створений у співпраці з британським режисером Томасом Джеймсом, уже доступний для перегляду на офіційному YouTube-каналі гурту.

Як зазначають учасники «ДахаБраха», пісня «Козак» була представлена ще у першому студійному альбомі «Ягудки», який побачив світ 2014-го року. Тепер вона увійде і до нової збірки. Однак цього разу трек зазвучав значно гучніше та яскравіше: все завдяки поглибленому та збагаченому інструментальному ряду. Нова робота стала особливо щемливою для гурту, адже у відео використано маски з вистав у Центрі сучасного мистецтва «ДАХ» — вони несуть у собі частину великої історії.

Такий варіант припав до душі нашому шанувальнику й талановитому британському режисеру Томасу Джеймсу. Нове звучання надихнуло його на створення атмосферного мініфільму, а OLX та No Stars Production допомогли втілити його в життя. Для нас велика честь і радість мати колаборацію з такими потужними митцями та спільнотами. Отже, ми раді представити другий у цьому році кліп на композицію ДахаБрахи “Козак redux”, як прийнято це називати у світі”, — говорять учасники гурту.

Режисер кліпу Томас Джеймс: “Для мене було великою честю брати участь у цьому проєкті. Не тільки працювати з “ДахаБраха”, але й повернутися до Києва для зйомок. Перед вторгненням я провів тут багато часу, тому для мене було надзвичайно особливим повернутися до міста, яке я люблю. Дивитися, як люди, яких я поважаю, продовжують знімати фільми попри все, з тією пристрастю, талантом і майстерністю, які роблять Київ таким особливим місцем для роботи, було справді дивовижно. Це був, дійсно, особливий проєкт, і було прекрасно бачити, як усі члени команди роблять те, що вміють найкраще. Я назавжди вдячний усім, хто працював над кліпом, особливо NoStars, Івану, Даші та команді, які просто неймовірні”.

Спонсором кліпу стали OLX Україна. У компанії зазначили, що ця співпраця не про інтеграцію бренду в кліп, а про щиру підтримку українського мистецтва. OLX допомогли гурту реалізувати їхнє творче бачення без компромісів і створити кліп таким, яким його бачать самі виконавці. В умовах війни розвиток української музики має не лише розважальну мету, а й підтримує моральний дух суспільства, демонструє всьому світу нашу незламність.

Ми платформа, яка об’єднує людей, тому ми раді долучатися до проєктів, які роблять те саме: єднають українців через культуру, музику, спільні цінності та мрії”, — розповів Андрій Васильєв, Head of Marketing OLX E-commerce.

Для OLX ця співпраця — спосіб, щоб майданчик побачили по новому, не лише як маркетплейс, а як компанію, що активно підтримує розвиток української ідентичності через музику, стиль, декор та повсякденні речі.

Відеокліп став результатом співпраці кількох команд, які були об’єднані однією ідеєю. Серед них — команда No Stars, української продакшн-компанії.

Ми мріяли зняти кліп для українського гурту, якого за кордоном знають навіть більше, ніж у нас.каже Іван Крутоус, виконавчий продюсер No Stars. — І ця мрія здійснилася. Дякуємо мамам, татам, гурту, компанії OLX і команді, яка працювала з нами над проєктом. Приємного перегляду!”.

Ця співпраця — про спільні цінності, віру в силу культури, яка здатна надихати та єднати. 

Про гурт “ДахаБраха”

ДахаБраха — український музичний етно-гурт, організатором і художнім керівником якого є Владислав Троїцький. Назва гурту складена зі слів «давати» та «брати» за словником Грінченка. Гурт використовує українські народні пісні, що записані учасниками гурту та їх колегами-фольклористами у фольклорних експедиціях у різних регіонах України. Через надзвичайно широку географію виступів – Колумбія, Бразилія, Мексика, Сполучені Штати Америки, Канада, Китай, Малазія, Південна Корея, Австралія, Нова Зеландія, більшість країн Європи, гурт часто називають головним гастролером країни та послом України в світі.

Про OLX Україна 

OLX — це можливості без меж. Сьогодні ви купуєте щось собі, завтра — продаєте людям. Це платформа класифайдів №1 в Україні (OLX Україна є частиною OLX Group), яка щомісяця допомагає понад 23 мільйонам українців продавати/купувати товари, а також — знаходити роботу, нове житло або автомобіль, отримувати підтримку від численних постачальників послуг. Мобільний додаток OLX охоплює понад 50% українських користувачів мобільних пристроїв та встановлений на кожному другому смартфоні. Кожен другий мешканець України відвідує OLX.ua принаймні раз на місяць, маючи змогу продавати вигідно та знаходити омріяне для себе.