«Думаю, я знаюсь на цьому, це моє природне місце», — Дмитро Шуров. Музичний продюсер Національного відбору на Євробачення відверто про нову посаду
Нещодавно український артист Дмитро Шуров, відомий як Pianoбой, став музичним продюсером Національного відбору на Євробачення. Звісно, що таке цікаве призначення ми не могли оминути, тому і поспілкуватися з Дмитром про це і не тільки в нашому інтерв’ю.
Нещодавно український артист Дмитро Шуров, відомий як Pianoбой, став музичним продюсером Національного відбору на Євробачення. Звісно, що таке цікаве призначення ми не могли оминути, тому і поспілкуватися з Дмитром про це і не тільки в нашому інтерв’ю.
Музика під час війни. Чи є сили творити?
Зараз мені важко створювати музику. Я знаю, що цей момент повернеться після нашої перемоги, коли знову захочеться говорити. Але наразі ми багато граємо наживо і мені цього достатньо, щоб відчувати себе корисним на своєму місці. Я багато використовую музику як психотерапію для себе та інших. Музичні моменти на сцені, імпровізації з людьми бувають зараз потужними емоційно. Бо всі на серйозному нерві, всі психічно виснажені. Жива музика дозволяє швидко зцілятись, наповнюватись, відновлюватись.
Що мотивує на творчість?
Важко сказати. Що мотивує людину дихати?
Як оцінюєте зміни в музичному потоці?
Зараз ніяк не оцінюю, більшість музики, яка створюється людьми під тиском війни та складних обставин, навряд чи залишиться надовго, тому що вона дуже прив’язана до цього гострого травматичного моменту. Ми побачимо справжній ренесанс української музики, коли з’являться сотні нових імен у всіх нішах, але це буде набагато пізніше, за моїми очікуваннями.
Кого виділяєте з нових імен?
Як музичний продюсер НацВідбору не хочу нікого окремо виділяти, щоб ніхто не ображався. Хоча звичайно, в мене є власний смак та “чуйка” на музикантів, але мені не хотілося б, щоб він впливав вже на початку. Хай люди показують себе, своє музичне обличчя, самотужки. Зі всіма артистами, які почали активно творити під час війни я, безумовно, буду виходити на контакт. Бо знаю, як важлива буває підтримка колег на старті.
Як довго думали над пропозицією стати музичним продюсером Відбору?
Для мене це була цікава пропозиція від Суспільного: люблю й поважаю музикантів, люблю створювати нове. Наприклад, бути в журі для мене було б тягарем – давно не тягне когось оцінювати, свого часу зрозумів, що суддівство – це не моє навіть в талант-шоу, де судді зазвичай теж його частина. А от робота безпосередньо з музикантами та пошук пісні, яка представить Україну на міжнародній арені – мене цікавлять. Думаю, я знаюсь на цьому, це моє природне місце.
Які критерії відбору будуть в пріоритеті?
У світі добре знають нашу музику з етнічної сторони. Я вважаю, що час показати, що ми маємо безліч талантів у всіх нішах. Було б круто знайти та показати світові артиста, який вже зараз зможе бути своїм у навушниках слухачів по світу і залишиться там надовго. На стадії Відбору не буде яскраво виражених векторів. Найгірше, що можна робити з українцями – це обмежувати їх на старті. Ми почуємо всі заявки, відчуємо ситуацію, зустрінемось наживо з тими музикантами, які потраплять до лонг-ліста і стане зрозуміло, яким буде цьогорічний фінал Відбору. Я не вірю, що щось по-справжньому прекрасне можна створити штучно, або спланувати заздалегідь.
Чи будете продовжувати досвід попередніх продюсерів і окрім Відбору особисто запрошувати артистів на кастинг?
Звичайно. Я по собі знаю, наскільки важливо іноді одній людині вмовити іншу піти на несподіваний для неї крок, вийти із зони комфорту. Особливо це стосується багатьох по-справжньому сильних музикантів, вони часто бувають дуже закритими інтровертними людьми та бояться йти на публічні експерименти. Я це розумію, але зараз час, коли НацВідбір є дуже важливою та однією з небагатьох можливостей гучно заявити свою творчість на велику аудиторію і цим не можна нехтувати.
На вашу думку, що найважливіше на Євробаченні? Пісня, номер чи харизма самого учасника?
Всі ці речі важливі. Важливо також знаходитись у сучасному музичному контексті та бажання бути почутим. Також є дуже важливими бажання, сміливість та готовність представити свою країну, стати її голосом на міжнародній арені. Це потребує певної зрілості особистості та чисто людських якостей.
Piánoбо́й — сольний проєкт Дмитра Шурова, колишнього піаніста гуртів Океан Ельзи, Esthetic Education та Земфіри. Створений 2009 року. Виконує пісні українською, російською та англійською мовами. В першому складі, гурту був тріо — Дмитро, його сестра Ольга Шурова і Ліда Тутуола.