DZIDZIO став обличчям рекламної кампанії MEGOGO та презентував трек «Чорна фрайдей»
Медіасервіс MEGOGO презентував креативну кампанію до Чорної п’ятниці, амбасадором якої став DZIDZIO — народний улюбленець із щирим стилем та тонким відчуттям українських інсайтів.
В основі креативу — відомий трек DZIDZIO «3 в 1», для якого створено новий авторський текст та кліп «Чорна фрайдей». У ньому йдеться про «подарунок із довгим ефектом» — передплату MEGOPACK за спеціальною ціною на період Чорної п’ятниці.
«Для нас Чорна п’ятниця — це не просто про знижки до –40%, а про цінність і розумний підхід до витрат. Тому ми говоримо про доступні радощі, які залишаються з тобою надовго. Ми вдячні DZIDZIO за інсайт, який втілився у пісні про подарунок, що радує щодня — довгу передплату MEGOPACK від MEGOGO. Ця кампанія — про розумний вибір, а покупка стає інвестицією у підтримку ментального здоров’я, можливість перезавантажитись і відновити сили», — коментує Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO.
Що пропонує MEGOGO на Чорну п’ятницю:
- Річні та дворічні передплати MEGOPACK зі знижками до -40%.
- Доступ на всіх пристроях і можливість офлайн-перегляду
- Персональні профілі для всієї родини.
- Тисячі фільмів, серіалів і спортивних подій від UEFA, HBO Max, Paramount+ та інших партнерів.
- Період акції: 20.11–10.12. Деталі доступні на спеціальному лендінгу.
Головна ідея кампанії
DZIDZIO уособлює риси, близькі українцям: самоіронію, масовість без пафосу, «здорову економність» та любов до розумних рішень.
«Подарунок із тривалим ефектом радості» — це про покупки, які дарують задоволення не на один день. Новий трек і ролик показують, що найкращий подарунок — це передплата MEGOPACK, яка дає щоденний доступ до фільмів, серіалів, ТБ, спорту, дитячого та освітнього контенту й аудіо — усе в одному сервісі.
Коли дарувати? На Чорну п’ятницю, День Валентина чи День народження — DZIDZIO прямо пропонує готовий сценарій подарунку з довгим ефектом радості.
Команда проєкту:
Музика/текст: DZIDZIO та креативна команда MEGOGO
Автор ідеї: Ілля Клименко, Head of MarCom
Маркетинг-директорка: Валерія Толочина
Бренд менеджерка: Лілія Кузьмович
Арт-директорка: Валерія Рибицька
Графічна дизайнерка: Яна Ластовка
Режисерка відео: Лірон Добровольська
Поспродакшн: Сергій Кривко
SMM: Гліб Басалик
PR: Галина Макоклюй, Аліна Зінюк
Старша копірайтерка: Анна Бурмак
Маркетинг-менеджер: Денис СокольницькийФото: Юрій Яцкуліч
