DZIDZIO став обличчям рекламної кампанії MEGOGO та презентував трек «Чорна фрайдей»

DZIDZIO став обличчям рекламної кампанії MEGOGO

Медіасервіс MEGOGO презентував креативну кампанію до Чорної п’ятниці, амбасадором якої став DZIDZIO — народний улюбленець із щирим стилем та тонким відчуттям українських інсайтів.

В основі креативу — відомий трек DZIDZIO «3 в 1», для якого створено новий авторський текст та кліп «Чорна фрайдей». У ньому йдеться про «подарунок із довгим ефектом» — передплату MEGOPACK за спеціальною ціною на період Чорної п’ятниці.

«Для нас Чорна п’ятниця — це не просто про знижки до –40%, а про цінність і розумний підхід до витрат. Тому ми говоримо про доступні радощі, які залишаються з тобою надовго. Ми вдячні DZIDZIO за інсайт, який втілився у пісні про подарунок, що радує щодня — довгу передплату MEGOPACK від MEGOGO. Ця кампанія — про розумний вибір, а покупка стає інвестицією у підтримку ментального здоров’я, можливість перезавантажитись і відновити сили», — коментує Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO.

Що пропонує MEGOGO на Чорну п’ятницю:

  • Річні та дворічні передплати MEGOPACK зі знижками до -40%.
  • Доступ на всіх пристроях і можливість офлайн-перегляду
  • Персональні профілі для всієї родини.
  • Тисячі фільмів, серіалів і спортивних подій від UEFA, HBO Max, Paramount+ та інших партнерів.
  • Період акції: 20.11–10.12. Деталі доступні на спеціальному лендінгу.

Головна ідея кампанії

DZIDZIO уособлює риси, близькі українцям: самоіронію, масовість без пафосу, «здорову економність» та любов до розумних рішень.

«Подарунок із тривалим ефектом радості» — це про покупки, які дарують задоволення не на один день. Новий трек і ролик показують, що найкращий подарунок — це передплата MEGOPACK, яка дає щоденний доступ до фільмів, серіалів, ТБ, спорту, дитячого та освітнього контенту й аудіо — усе в одному сервісі.

Коли дарувати? На Чорну п’ятницю, День Валентина чи День народження — DZIDZIO прямо пропонує готовий сценарій подарунку з довгим ефектом радості.

Команда проєкту: 

Музика/текст: DZIDZIO та креативна команда MEGOGO

Автор ідеї: Ілля Клименко, Head of MarCom

Маркетинг-директорка: Валерія Толочина

Бренд менеджерка: Лілія Кузьмович

Арт-директорка: Валерія Рибицька

Графічна дизайнерка: Яна Ластовка

Режисерка відео: Лірон Добровольська

Поспродакшн: Сергій Кривко

SMM: Гліб Басалик 

PR: Галина Макоклюй, Аліна Зінюк 

Старша копірайтерка: Анна Бурмак

Маркетинг-менеджер: Денис СокольницькийФото: Юрій Яцкуліч