Jerry Heil готує шоу в Палаці Спорту разом з Аланом Бадоєвим

Алан Бадоєв став креативним директором першого концертного шоу Jerry Heil у Палаці Спорту. Шоу під назвою «ДЖЕРЕЛО» відбудеться 4 квітня 2026 року в Києві, а імена режисерів проєкту оголосять пізніше.

Про це артистка повідомила у своєму Instagram, де поділилася враженнями від співпраці:
«Це було “так” з першого погляду ❤️🔥 Креативний директор мого концерту в Палаці (Спорту) Музики — неймовірний @alanbadoev! Після обговорення нашого шоу ДЖЕРЕЛО я досі під враженням..! Коли кілька джерел зливаються воєдино, вони перетворюються на потужний стрім, що несе свої води в світовий океан. Застрибуйте і ви на цю хвилю, поки квитки ще є у доступі 🌊».
Jerry Heil також заінтригувала, що імена режисерів шоу стануть відомі згодом.
За словами Алана Бадоєва, головне завдання команди — показати справжній портрет артистки:
«Як на мене, найголовніше, що може і повинно відбутися, — це відчуття артиста. Для мене головним завданням є розкриття портрету Jerry.
Шоу має об’єднати музичну різноманітність авторки та поглибити сприйняття кожного слова в її піснях. Все інше — масштаб, концептуальність і вражаючі ходи, звісно, будуть, але мені б хотілося зберегти інтригу.
Скажу одне: Jerry Heil — це справжнє джерело натхнення для всієї нашої творчої команди. Я обожнюю працювати з артистами, які самі пишуть свої пісні, адже це завжди про розуміння цінності кожного елементу.
Усі, хто вже бачив нашу першу афішу, можуть зрозуміти: попереду буде справжня цілісна історія про Джерело».
Квитки на «ДЖЕРЕЛО» вже у продажу.
Нагадаємо, що 30 серпня Jerry Heil представила свій новий танцювальний хіт «Додай гучності (12 points)» та кліп у стилі мюзиклу. Зйомки відбулися у театрі імені Лесі Українки в Києві, а артистка постала у вбранні від відомого українського бренду FROLOV. У зйомках також взяв участь Freedom Ballet.
«Додай гучності (12 points)» — триб’ют внутрішній силі та здатності йти далі, навіть коли життя підкидає випробування. Від моменту релізу кліп набрав понад 830 000 переглядів на YouTube, у TikTok було створено більше 14 тисяч відео, а трек очолив чарт Apple Music.