Jul’s Music: Перший український стрімінговий хаб
Музика завжди була важливою частиною культури кожної нації, а в українців – це вшито в ДНК. Музика завжди давала нам сили, підбадьорювала та ставала нашим рупором для всього світу.
Нова українська музика – віяння, яке з’явилося саме за останні два роки. Кількість молодих талантів зростає з геометричною прогресією. Соцмережі дали починаючим артистам можливість проскакувати всі етапи просування та залітати в тренди з перших нот. Для когось це стало початком дійсно успішної кар’єри, а хтось так і залишився виконавцем одного хіта. Бо як часто буває, швидкий злет несе за собою швидке падіння.
Українська музична сфера давно потребує змін та більш професійного підходу саме для нових зірок, які тільки починають свій кар’єрний шлях. Адже, якщо ми хочемо, що імена українських виконавців стояли поряд із зірками світового масштабу, то й підхід до діяльності має бути на найвищому рівні.
Для цього існують музичні видавництва та лейбли. Головна задача яких, професійно та ефективно просувати молодих артистів, розробляти стратегію побудови музичної кар’єри та якісно монетизувати їх творчість. Вони забирають на себе весь документально-організаційний клопіт, а артисту залишають лише улюблене заняття – творчість. Виходить такий собі win-win.
Про таку українську компанію, яка стала інноватором у сфері та змогла поєднати в собі функції музичного дистриб’ютора та лейблу, створивши цілий музичний сервіс на 360, ми розкажемо сьогодні.
Компанія Jul’s Music була створена у 2017 році в місті Дніпро. Їх поява стала значущим кроком у розвитку музичного ринку країни та підтримці молодих виконавців. Адже до цього мало хто надавав такий широкий спектр послуг для артистів. Це включало розміщення музики на провідних музичних платформах, просування та продаж композицій по всьому світу, а також надання концертного менеджменту та юридичного консалтингу.
Лютий 2022 року змінив все, але не зупинив діяльність музичного сервісу Jul’s Music. Натхненні любов’ю до своєї справи і розумінням того, що зараз як ніколи, українська творчість потребує підтримки, команда зібрала всі сили та ресурси й дала новий виток своїй діяльності. Ребрендинг, нові сенси, ще більше бажання зробити українську творчість відомою на весь світ, допомагати артистам тиражувати та просувати свою патріотичну творчість в маси.
Вся діяльність побудована на трьох принципах: професіоналізм, комплексний підхід, підтримка.
Кожен з цих пунктів є рівноцінним по важливості. Обираючи співпрацю з Jul’s Music артист отримує надійних партнерів, головна мета яких – його успіх. Тепер він/вона не сам на сам зі своєю піснею і тим, як зробити так, щоб її почули мільйони. У нього/неї є команда професіоналів: він юриста до direct-менеджера. І всі, як один працюють для того, щоб творчість артиста була почута.
Ось короткий перелік з того, що Jul’s Music може запропонувати своїм артистам:
- дистрибуція та монетизація треків
- предрелізна підтримка
- завантаження лірики та синхронізація з Spotify, Instagram, Apple
- розсилка релізу радіостанціями України та предрелізне промо (за підтримки партнерів – Muscreators)
- розміщення релізу для публічного відтворення, роялті (магазини, торгові центри тощо)
- юридична та консалтингова підтримка
- концертний менеджмент будь-якого масштабу
Наразі каталог Jul’s Music нараховує вже понад 40 талановитих артистів. Та є амбітна мета – збільшити цю цифру мінімум в х100 разів, адже ще стільки українських музикантів мають бути почутими.
Тому Jul’s Music запрошує до співпраці молодих артистів, які готові продовжити розвивати свою музичну кар’єру стабільним та вірним шляхом! З нас – всебічна підтримка команди професіоналів, яка знається на своїй справі і це доводить наш семирічний досвід у сфері та результати артистів каталогу:
- співак IOAN MELNIK: за перший тиждень релізу дебютного треку було створено 600+ відео під цей звук ТікТок, які сумарно набрали 1 млн переглядів
- співак KataN, треки якого в ротації на 8-ми радіо США та Англії
- другий день релізу дебютного треку співачки DDEVA, а він вже був на ротації на понад 10 радіостанціях, серед яких NRG та Захід FM
- патріотичний трек “Гімн ТРО України” нашого артиста МАХ.НО набрав 200 тисяч переглядів на YouTube
- наш музикант Макс Параграф отримує щомісячне роялті за продаж мерча, де використовувався фрагменту тексту його треку “Кава і мертва русня”, як принт, а кліп до цього ж треку перетнув вже позначку у 100 000 переглядів на YouTube
Українська музична сфера – це невід’ємна частина культурного багатства країни. Її розвиток та становлення свідчать про національну ідентичність та креативний потенціал українського народу. І хоча є виклики, з якими вона стикається, позитивні зміни та підтримка можуть підняти до нових вершин у світі музики, покликаному об’єднати та надихнути людей.