MEGOGO трансформує українську культуру: від музики до спорту – ексклюзивне інтерв’ю з Валерією Толочиною

MEGOGO трансформує культуру: інтерв’ю Валерії Толочиної

На каналі «МУВ ДО НАС» від Радіо «Сільпо» вийшов новий епізод подкасту «Мені цікаво» з ведучою Аліною Доротюк. Гостею стала директорка з маркетингу MEGOGO – Валерія Толочина.

У новому епізоді подкасту «Мені цікаво» Валерія поділилася деталями культурних ініціатив платформи, яка просуває не тільки українську музику, а й спорт, кіно та реалізовує благодійні проєкти.

Один із ключових акцентів розмови – як MEGOGO підтримує молодих українських музикантів і допомагає їм ставати впізнаваними. Яскравим прикладом є гурт «ЩукаРиба», який саме платформа MEGOGO відкрила для широкої авдиторії. Так, під час одного з виступів вокалістка Ярина Сізик публічно подякувала MEGOGO за підтримку та нові можливості.

Ця співпраця стала передумовою й для несподіваних творчих перетинів. Зокрема, під час зйомок різдвяного проєкту «Колядки на Кудрявці» від MEGOGO Ярина познайомилася з Володимиром Дантесом і запропонувала ідею україномовної версії його хіта «Дівчина Оля». Вона стала авторкою нових слів до пісні. Цей експеримент виявився настільки вдалим, що артист, який до того не планував повертатися до старого репертуару, вирішив дати пісні другий шанс.

Валерія Толочина також виокремила низку нестандартних рішень MEGOGO. Серед них – формат альтернативного коментування футбольних матчів, зокрема півфіналу Ліги чемпіонів, який коментували «Ветерани космічних військ».

Спортивний журналіст Артем Дамницький забезпечив професійну аналітику, а гуморист Куран – атмосферу рок-н-ролу. В один момент під час трансляції Куран жартома пообіцяв: “Зараз після цього донату ми будемо коментувати мʼяв-мʼяв-мʼяв”, – і справді почав озвучувати матч котячими звуками. Це стало вірусним моментом, що викликав у глядачів сміх і водночас стимулював підтримати збір для ЗСУ.

Під час подкасту гостя також розповіла:

  • Як MEGOGO об’єднує спорт, музику та благодійність – інтеграція різних галузей дозволяє створювати яскраві івенти з соціальним ефектом.
  • Про трансляції боксерських боїв Усика – рекордні показники платформи, яка забезпечила унікальний онлайн майданчик для мільйонів глядачів, а також деталі про доходи від цих трансляцій.
  • Про альтернативне коментування футбольних матчів на MEGOGO, які перетворилися на справжній медіаперформанс з гумором, інтерактивом та можливістю здійснювати донати.
  • Про співпрацю з відомими артистами: Святослав Вакарчук, MONATIK, DOROFEEVA, DANTES, Phil it та ін.
  • Про український маркетинг.

Валерія відверто ділиться: “Український маркетинг – це виклик з величезними ризиками. Щоб не проґавити найважливіше, навіть зустрічі з доньками я вношу в календар. Інакше через великі обсяги роботи можу про це забути”.


Більше про проєкт: Радіо «Сільпо» – це власна радіостанція мережі супермаркетів «Сільпо», яка доступна як в онлайн-форматі, так і безпосередньо в магазинах по всій Україні. Вона транслює музику, підтримує молодих українських виконавців та пропонує різноманітний контент, включаючи подкасти та шоу на своєму YouTube-каналі «МУВ ДО НАС».

Підпишіться на МУВ ДО НАС

Слідкуйте за нами в TikTok 

Читайте нас в Telegram