Музичне видавництво Best Music провело освітній захід «MUSIC DAY. BEST CONNECT»

1 жовтня музичне видавництво Best Music провели вже 5-ий тематичний івент. Він пройшов у форматі музичного бранчу і був спрямований на зміцнення взаємодії артистів, їх менеджменту, медіа-представників та всіх дотичних до сфери музики.


Цьогоріч Best Music Day був символічно проведений на честь Міжнародного Дня музики в новому вираженні – освітньої вечірки. На гостей чекала атмосфера невимушеного спілкування за келихом ігристого, в рамках якого було обговорення актуальних і дієвих методів Promo та PR-комунікацій від провідних спеціалістів: Катерини Хотєєвої (No Limits), Майї Габрук (pr Jamala), Ольги Самофалової (Ponnies and Bridges). Піар-панель окреслила питання традиційних методів просування, актуальність медіа та якісний пітчинг інфоприводів у ЗМІ. Окрім того, прозвучали лайфхаки, як стати авторитетним менеджером для медіа.
Другою панеллю, стала рекламна. Гості івенту дізнались про найцікавіші колаборації артистів останнього часу. Спікерами панелі стали: Соломія Яворська Senior Influencer/PR Manager в Senate Agency, Олег Свищ – креативний директор Idealers, Маша Овчаренко, Нікіта Руднік – співзасновники Repost Media. Дискусія розвивалась навколо залученності молодих артистів у рекламні колаборації, як з мінімального пакету співпраці артист став частиною великого рекламного проєкту і навіть долучався до оновлення продукту.
Наостанок, подискутували на тему цифрової реалізації музичного контенту, ініціатором якої, стала асоціація лейблів та паблішерів SPILNA. У панелі взяли участь: Прохор Рубан – Lead Digital Distribution Manager Pomitni. Олена Данішурка – Distribution Team Lead at ENKO, Марина Семещук – голова цифрового відділу Best Music. Почали панель з інтерактивного бліцу, а також підняли питання участі у глобальних спецпроєктах від музичних платформ. Шлях артиста з нуля, а також, як ефективна робота команди може перекривати факапи та виходити з ситуації з “плюшками”.


Серед запрошених гостей були присутні менеджмент топових зірок, артисти та медійники. Атмосферу свята підтримував радіо-та телеведучий Андрій Чорновол. Модераторами панелі стали представники команди Best Music. СЕО – Марʼяна Вороніна, менеджер по роботі з артистами Юлія Соколовська, а також head of pr Анастасія Світельська.
Крім освітньої складової Music Day передбачав нетворкінг, діджей сет від Liana Malinovska з проведенням розіграшу чудових подарунків в лотерею за Донат для батальйону Darknode. Пригощали гостей: Latinium. Миттєві фото на згадку подарували Lookdruk.
Команда Best Music була рада провести День музики у колі своїх друзів та партнерів!