NANA SOLIS про зміну псевдоніму, новий міні-альбом та роботу з лейблом Black Beats
Продовжуємо знайомити вас із новими іменами української поп-сцени. NANA SOLIS – артистка, про яке ви точно ще почуєте, адже у цієї дівчини є все, щоб підкорити глядача та слухача.
Розкажіть про зміну вашого псевдоніму. Чому виникла така ідея і чи легко ви на це зважувалися?
В травні цього року я вперше створила і провела вечірку URBAN і там я спробувала себе у ролі ді-джея – зіграла власний сет. І на наступний день після вечірки до команди лейблу Black Beats звернувся юрист всім відомої DJ NANA, і виставив свої умови: ми маємо змінити псевдонім, адже двом «Нанам» на українській сцені буде затісно. В мене не було зареєстрованого псевдоніму, тому мала поступитись. Але я була на такому куражі після вечірки, що сприйняла це абсолютно спокійно. Я побачила в цьому можливість відкрити для себе нову еру, де зможу показати всім свої нові грані.
Ви достатньо продуктивна артистка, за декілька років вашої кар’єри Ви встигли видати міні-альбом, повноформатний альбом і тепер ось новий міні-альбом «що таке кохати?». Музика для вас — це системна робота чи творчий потік, який ви встигаєте фіксувати?
Я вважаю, що все ж таки систематичність — це важливо, а може й необхідно. Ми з командою намагаємось будувати стратегію і загалом дивитися на кілька кроків вперед. Але це не означає, що тут немає творчого потоку. Ми просто його «приборкали». Якби ми керувались лише творчими поштовхами та почуттями, не обійшлось би без частих вигорань і великих пауз.
З приводу вашого нового міні-альбому «що таке кохати?». Розкажіть більше про цю роботу. Як народилася її ідея та концепція, чи були експерименти зі звучанням?
Взагалі я не хотіла робити альбом, адже це досить масштабно і непросто. Влітку я написала пісню «променем», яку мала подавати на Нацвідбір Євробачення. Ми з командою зійшлись на тому, що це трохи не формат конкурсу, і JASE51 запропонував зробити нову «еру» – написати міні-альбом, де ми б створили звучання, не схоже на решту моєї творчості. Більше акустики, гітарних партій, менше електронної музики. І згодом я почала писати пісні — дуже особисті. Так ми і зрозуміли, що провідною темою EP буде кохання та його прояви.
Про кліп до пісні «променем»: ідея, сенси, хто знімав, як це відбувалося?
Зараз для молодих артистів знімати музичні відео – це, звичайно ж, дорого і важко. Я не є виключенням. JASE51 наполягав на відео-роботі, адже побачив у цій пісні щось дуже особливе. Я правда вагалась, але коли ми законектились з режисерами Стасею Шокаровою та Левом Левандовським — усі зірки зійшлись. У центрі ідеї – люди, їхні почуття, дотики, взаємодія, рух.

Це історія про енергію любові, яка може народжувати світло, навіть якщо довкола темрява. Над кліпом працювала велика команда, зокрема талановитий оператор Данило Хомич.
Нещодавно вийшла ваша робота «що таке кохати?», яку ви назвали — «ода любові». Яке місце у вашій музиці займає любов? Кажуть, артист повинен страждати для натхнення. Ви з цим погоджуєтеся?
Можу сказати, що міні-альбом «що таке кохати?» — дуже особистий. У треках багато моїх переживань, тому частково ваше твердження є правдивим. Я вважаю, що любов — це рушійна сила, принаймні у моїй творчості. Це не завжди про палке кохання до конкретної людини. Для мене любов — це мова комунікації зі світом та соціумом. Тому вона і є невідʼємною частиною моєї музики.
Ваша цитата: «Своїми піснями я хочу показати українському слухачу, що поп-музика – це не про примітивність та поверхневість». Кого з колег ви вважаєте примітивними і поверхневими?
Моя цитата — це виключно моя думка. Безумовно, на мій погляд в нас вистачає примітивної та неякісної музики. Але в неї є слухач, який не вважає її такою. Це дуже субʼєктивно. Єдине що можу сказати — в нас багато «фаст-фуду», тому що артисти бачать у написанні подібної музики єдиний шлях просування. Якщо талановиті музиканти і виконавці не будуть боятися транслювати у своїй творчості себе, а не запит аудиторії, поступово в нас стане більше різної музики і кожен жанр буде мати можливість бути почутим.
А кому можете респектнути та захопитися творчістю?
Насправді мені імпонує творчість багатьох виконавців. Можу виділити таких артистів: Badwor7h, GRISANA, badactress, Кажанна, jockii druce, Phil it. Взагалі я дуже респектую артистам, у яких не лише крутий саунд та цікава лірика, а й детально продуманий цілісний образ. Це, на мою думку, дуже професійно і заслуговує поваги.
У вашому минулому великому релізі були спільні роботи з XXV кадром та The Curly, а ось тепер — повністю сольна робота. Чи пов’язано це з тим, що дослідження кохання занадто інтимна історія для колаборацій?
Частково ви маєте рацію. Але насправді ми планували робити фіт аж з двома артистками у цей міні-альбом. Це мав бути пʼятий, останній трек. Проте, коли я написала пісню «все в мені», усе стало зрозуміло. Це занадто особисте і має бути сказаним лише мною. Тому, врешті-решт, маємо повністю сольну платівку.

Мені дуже зайшла ваша композиція «Так звучить Київ». Можна навіть сказати, що з нею я відкрив вас як артистку. Розкажіть про її створення. Наскільки я розумію цей трек писався під проєкт «URBAN»
Так, пісня «так звучить Київ» є саундтреком до вечірки URBAN і логічним завершенням однойменної ери. Можливо, якби ми мали більше ресурсу і часу, світ побачив би Deluxe версію альбому URBAN разом з треком «так звучить Київ» та декількома іншими. Проте тоді найважливішим для мене було створити вечірку (яка пройшла незабутньо, до речі). Тому трек залишився синглом, що завжди буде асоціюватися з івентом URBAN.
Власне про сам проєкт. Чи плануєте Ви продовжувати серію вечірок за участі молодих українських артистів?
Так, я дуже хочу! І я впевнена, що URBAN повернеться навесні 2026-го.
Для мене ця вечірка — літня історія. Тим паче open air територія бару «Хвильовий» — це той плейс, який укорінився з івентом. Я рада, що на вечірці URBAN я можу показати нашу культуру як і в музиці талановитих виконавців, так і в творчості молодих українських брендів. Тому чекайте з нетерпінням!
Ви співпрацюєте з лейблом Black Beats вже два роки. Які досягнення можете для себе відзначити? Наскільки відчутна підтримка лейблу?
Лейбл Black Beats став для мене сім’єю. Ми стали дуже близькими з командою, і тому наша співпраця легка і водночас дуже продуктивна. Я вдячна лейблу за те, що вони вірять у мене як артистку і підтримують мене на кожному етапі моєї творчості.

Зважаючи на достатню активність у творчості, то підозрюю, що можливо не за горами і другий повноформатний альбом?
Ну точно не в цьому році! Тоді я б стала однією з найпродуктивніших артисток України за частотою релізів. Взагалі, альбом — це творіння, яке потребує багато творчого ресурсу, часу і коштів. Ну і в еру TikTok мислення — це великий виклик собі. Саме тому так мало артистів ризикують і випускають повноформатні платівки. Можу сказати, що в 2026-му році ми відкриваємо нову еру виконавиці NANA SOLIS. І так, розмова про другий альбом вже ведеться. Не хочу обіцяти, але усе можливо!
Яка ваша основна мета та мрія як артистки?
Звісно ж, як і багато артистів, я мрію про впізнаваність, популярність. Але це не лише про статус великого артиста. Це про вплив на суспільство через музику. Я хочу направляти своєю творчістю, надихати, давати надію. Хочу мати можливість змінювати щось своєю музикою.
І наостанок, то що ж таке кохати? Відповіли вже внутрішньо для себе на це питання?
Я процитую рядки з інтро до EP: «Тож любов ще багато від мене ховає, і сама себе мушу спитати: а можливо я й досі не знаю що ж воно таке — кохати?». Любов — це велике неосяжне почуття, з яким я знайомлюсь кожного дня. Не впевнена, що є люди, які знають його повністю. Проте воно дає мені сили рухатися вперед, творити і ставати з кожним днем кращою версією себе.
