Творчий підхід до макіяжу на сцені MUZVAR AWARDS від Artkitchen Hub
Artkitchen Hub — це ком’юніті для б’юті-майстрів, яке об’єднує фахівців, та створює образи для артистів та творчих проєктів. Це платформа, яка допомагає розкрити професійний потенціал, підвищити кваліфікацію до рівня найкращих майстрів та стати частиною команди, здатної реалізувати проєкти будь-якої складності.
Artkitchen Hub — це не лише про навчання, а й про натхнення, підтримку та розвиток. Тут формуються майстри, які впевнено крокують до успіху, працюючи зірковими візажистами, стилістами та найкращими у своїй справі.
Інна Білошапка працює в індустрії понад 16 років і має багатий досвід на телебаченні та у співпраці з відомими брендами. Її школа стала платформою для розвитку візажистів, які прагнуть вдосконалити свої навички та досягти успіху в б’юті-індустрії.
Ми поспілкувалися з Інною про участь Artkitchen Hub у MUZVAR AWARDS, де її команда створювала образи для артистів і моделей.
Bаша команда Artkitchen Hub вже має великий досвід співпраці зі зірками та шоубізнесом. Як розпочалася ваша робота з музикантами? Чи є якісь особливості в створенні образів саме для музичних виконавців?
Я на знімальному майданчику з 2012 року, але в шоубізнес активно прийшла близько семи років тому. З музикантами почала працювати ще у 2017-му, і з того часу ця сфера стала невіддільною частиною моєї роботи. Після того як я стала головним гримером великих розважальних шоу на 1+1, співпраця з артистами значно активізувалася. Ми брали участь у створенні образів для мюзиклів, концертів, шоу, і цей процес завжди був творчим, але структурованим.
Робота з музикантами починається з обговорення концепції. Образ артиста завжди створюється у тісній співпраці зі стилістом та командою музиканта. Ми уважно слухаємо їхні побажання, аналізуємо ідею, але завжди додаємо щось від себе — те, що підкреслить індивідуальність артиста та ідею проєкту.
Важливо враховувати контекст: де цей образ буде проявлений? На сцені, у кадрі чи, можливо, у повсякденному житті? Для сцени потрібен більш яскравий, сміливий мейкап, що добре читається з відстані. Для кліпу — ідеальна шкіра, чіткі лінії, акценти, які вразять глядача у крупному плані. А якщо це інтерв’ю чи фотосесія для журналу — акцент на природності.
Кожен образ — це результат спільної роботи, в якій важливо зберегти баланс між задумом музиканта і креативним баченням команди. Іноді ми йдемо на експерименти, які здаються ризикованими, але саме вони часто стають найвдалішими рішеннями.
Ви були залучені до роботи над премією MUZVAR AWARDS. Розкажіть, як виглядав ваш процес підготовки до цього масштабного проєкту?
До премії MUZVAR ми долучилися буквально в останній момент, але це зовсім не стало перепоною. Ми швидко сформували команду з найкращих майстрів Artkitchen Hub, запросили наших партнерів Wella, які забезпечили нас стайлінговими засобами, і одразу включилися в роботу.
Я давно співпрацюю з багатьма артистами, яких ми готували до цієї премії, тому все пройшло дуже органічно. Коли між візажистом і артистом є довіра, процес стає набагато простішим. Артист не контролює кожен етап гриму, а це надзвичайно важливо — особливо перед виходом на сцену. Наша задача — створити атмосферу спокою та впевненості, яка допоможе не лише виглядати прекрасно, але й відчувати себе так само.
Перед самим виступом ми завжди робимо фінальні штрихи: поправки по гриму та укладці — і відправляємо артиста на сцену. Якщо є заплановані інтерв’ю, один із майстрів залишається на локації з косметикою для оперативних поправок разом з журналістом та оператором, щоб артист виглядав ідеально у будь-який момент.
На таких масштабних заходах усе працює як єдиний організм. Кожен майстер знає свою задачу і виконує її на максимум. І саме це злагоджене командне виконання гарантує ідеальний результат.
Створення образів для музичних премій часто вимагає не лише естетики, але й відповідності до жанру артиста чи його сценічної ролі. Як ви підходите до розробки концепцій для таких подій?
Щоб створити образ для артиста, необхідно розуміти всі деталі його виступу. Я завжди починаю зі спілкування зі стилістом: який костюм обраний, чи є постановка в номері, чи залучений балет. Ці моменти мають величезне значення, адже зачіска або грим не повинні заважати артисту виконувати свою роботу — танцювати, співати чи взаємодіяти з іншими учасниками номера.
Зачіска завжди має бути функціональною. Наприклад, якщо артист активно рухається, то я підбираю варіанти, які залишатимуться ідеальними протягом усього виступу. Макіяж завжди сценічний, а це зовсім інша техніка нанесення: він має бути яскравим, стійким, але водночас гармонійним у кадрі чи на сцені.
Після обговорення всіх деталей ми разом із командою знаходимо той образ, який максимально доповнить стиль артиста, підкреслить його індивідуальність і водночас буде органічно виглядати в контексті номера. Усе має працювати як єдине ціле, і тільки тоді образ стає ідеальним.
З якими викликами ви зіткнулися під час роботи над премією? Наприклад, робота зі світлом, камерою, або часові обмеження?
В ідеалі, коли працюєш на таких масштабних проєктах, завжди потрібно робити проби гриму перед виступом. Це важливо для того, щоб побачити, як макіяж виглядає у сценічному світлі, на камерах, і скоригувати відтінки чи техніки, якщо щось не працює. Наприклад, на «Танцях з зірками» ми завжди робили проби під час прогонів, щоб розуміти, яких відтінків краще уникати, а що, навпаки, додати, щоб образ виглядав ідеально у прямому ефірі.
На премії MUZVAR у нас не було часу на проби, тому ми покладалися на свій досвід роботи з телебаченням і концертами.
Коли ти знаєш, як світло впливає на обличчя, які техніки працюють для сцени, а які для крупного плану, це дозволяє швидко приймати правильні рішення навіть у напружених умовах.
Головне — це розуміння, що сценічний макіяж має бути стійким, яскравим, але при цьому натуральним у кадрі (особливо це стосується чоловічого гриму). І цей баланс ми завжди намагаємося зберегти, навіть якщо працюємо без додаткових прогонів.