Українська руханка очолила Viral 50 Ukraine від Spotify: цікавинки про створення
Дитяча руханка «Скоро перемога» від Ігоря Корчагіна (популярного у TikTok як РуханкоМен) дебютувала на 1 місці чарту Viral 50 Ukraine від Spotify. Наразі дитяча пісня активно набирає популярності завдяки відео у TikTok, а також появі з руханкою Ігоря на «Сніданку з 1+1». На жаль, навколо цього треку точиться і хейт, оскільки у суспільстві є люди, які чомусь не розуміють, що це контент для дітей.
Ексклюзивно для МУЗВАР, Ігор Корчагін розповів, що розробкою треку він займався ще з вересня минулого року, який випустив 24 лютого. За його словами, він свідомо створив не абстракту руханку, а ту, яка нагадуватиме дітям про поведінку під час повітряної тривоги.
«З початком повномасштабного вторгнення діти переживають панічні атаки та стреси… Ця пісня була створена для того, аби трохи повернути увагу дітей в іншу сторону, щоб вони під час тривоги не стресували та не нервували», – підкреслив Корчагін.
«Руханко Мен» не вперше створює подібні дитячі пісні, їх активно вчителі використовують в освітньому процесі. Щодо хейту, який шириться у соцмережах через цю пісню, Корчагін додає:
«Люди, які далекі від педагогіки, сприймають цю пісню просто як звичайний трек. Це я вже бачив у перші тижні після випуску пісні у TikTok. Всі звикли до того, що дитячі пісеньки побудовані на двох-трьох нотах. А я у своїй стилістиці використовую більш електронну музику, яка схожа на звичайні радійні композиції. Тому перше сприйняття руханки було трохи іншим, а за пару тижнів ті ж самі коментатори змінили думку і почали знімати вже свої ТікТоки та заслуховувати пісню “до дір”. Проте підкинули дрова у вогонь Telegram-канали, які не розібравшись, почали хейт після ролику на «Сніданку з 1+1» під соусом «Дивіться, що робиться на телебаченні». Згодом деякі з них попросити вибачення, проте негативні дописи не видалили».
Через подібну подачу пабліків, пісня дійшла і до російських пропагандистів, які показали уривок руханки у програмі «60 минут».
Слід підкреслити: україномовний дитячий контент розвивається, адаптується до теперішнього часу та, як бачимо, отримує відгук авдиторії. Сподіваємось, що врахування попиту тільки збільшить пропозицію.