Українські артисти взяли участь в проєкті “ЗІРкові читання” для дітей Героїв та ВПО
Анна Трінчер, Олег Собчук, Alina Pash, ROXOLANA та Мішель Андраде виховували любов малечі до української літератури, співали та ділилися лайфхаками зі збереження зору.
Близько 70 тисяч дітей ВПО прийняв у свої обійми Львів та область. Серед них – велика кількість дітей військовослужбовців та тих, хто втратив батьків через війну. Для них українська мережа оптик “Люксоптика” провела у Львові серію благодійних заходів “ЗІРкові читання”, місія яких – долучити дітей до читання книжок, закохати їх в українську літературу та надати корисні поради щодо збереження зору. Проєкт тривав кілька місяців, а його гостями стали понад 200 дітей, чиї родини вимушені були тікати від війни на захід країни. Разом із книгознавцями “Видавництва Старого Лева” були підібрані твори сучасних українських авторів – “У світлі світляків” Ольги Войтенко, “Скарбничка історій” Володимира Аренєва, “Примари чорної діброви” Андрія Бачинського та “Несподіване кіно” Наталії Ясіновської, найцікавіші фрагменти з яких запрошені зірки вголос читали для маленьких підопічних благодійного фонду “Діти Героїв”, що підтримують дітей, які втратили батьків під час війни, а також фондів “Інші” та “СвіТи”, що допомагають сімʼям переселенців
Учасниками заходу стали й лікарі-офтальмологи “Люксоптики”, які поділилися з дітлахами базовими знаннями та корисними навичками для збереження зору та поділилися професійними порадами з турботи про здоров’я очей. Кожен захід із благодійної серії “ЗІРкових читань” супроводжувався ще й зірковою автограф- та фотосесією з врученням книжкових та солодких подарунків від організатора. Зірки з дітьми співали пісень, обіймалися, танцювали. Також артисти ділилися власними лайфхаками зі збереження зору, радили менше “сидіти в гаджетах та соцмережах” та розповідали секрети свого успіху й мотивували дітей до досягнення власних цілей.
“Ми віримо, що наш благодійний проєкт допоможе дітям такої вразливої категорії відволіктись від пережитих травм, розважитись та поринути у захопливий світ читання, знайти нових друзів та особисто познайомитися з улюбленими артистами, віримо, що наші “ЗІРкові читання” допоможуть й процесу їхньої реабілітації, – розповідає Іванцов Михайло, директор з маркетингу мережі “Люксоптика”. – А ще ми вважаємо нашою місією допомогу дітям та підліткам зберегти зір та здоровʼя очей якнайдовше. Нове покоління українців має бути здоровим, сильним та інтелектуально розвиненим”.