URBAN MUSIC CONFERENCE – початок змін у музичній індустрії
Музичні конференції — це щасливий квиток для тих, хто дійсно хоче розвиватися в цій галузі. На подібних заходах можна не тільки перейняти досвід у найкращих, а й потрапити у «тусовку», що особливо важливо для подальшого розвитку в індустрії. 6-го березня якраз відбулася одна із небагатьох музичних конференцій, що проходять в Україні. Її організатор — лейбл ENKO, на чолі якого реп-виконавиця alyona alyona.
Ця історія не про музичну панацею. Мета ENKO — ввести в курс справи музикантів-початківців і тих, хто мріє/починає працювати в цьому бізнесі. Лейбл також хоче просувати музичну освіченість, а URBAN MUSIC CONFERENCE — лише перший етап на шляху реалізації цієї мети.
Привідкрили двері у музичний світ 9 авторитетних спікерів. З лекціями виступили: реп-виконавиця alyona alyona, співзасновник лейблу ENKO та музичний продюсер alyona alyona та KALUSH Ваньок Клименко, директор музичної PR-агенції «Много Воды», власник лейблу Mnogo Vody та Popcycle Records Саша Варениця, засновниця агенції More Zvukov Agency Natasha Padabed, концертний директор гурту ЛСП, alyona alyona і Монеточка Ян Попков, а також багато інших впливових особистостей медіаринку.
Відкрила конференцію реп-виконавиця та співзасновниця лейблу ENKO alyona alyona. Вона загострила увагу на тому, що артистам вкрай важливо формувати власну думку та мати чітку позицію щодо різноманітних актуальних питань.
Даша Сергієнко, Sparkling Senior Brand Manager (Coca-Cola Ukraine & MD), розповіла, як з-поміж тисячі артистів Coca-Cola обирає одиниці для співпраці.
Ян Попков поділився знаннями про те, з чого почати концертний шлях та про що потрібно пам’ятати, організовуючи концерт.
Дмитро Дюжев, CEO першої ком’юніті агенції OMG agency, поділився тонкощами просування артистів в соцмережах. А Стас Смирнов, відеопродюсер музичних кліпів та рекламних зйомок, розповів, як зняти low budget кліп та чому не можна економити на кейтерингу.
Окремо хочется згадати дискусію Романа Русанова з Сашею Вареницею. Останній сказав, що, судячи з його досвіду, просування в TikTok є даремною тратою часу. Однак Русанов із запалом це заперечив. За його словами, ця платформа може допомогти артисту вивести пісню в топ, навіть якщо у нього немає на це бюджету.
Конференція також запам’яталася кейсами роботи Natasha Padabed з українськими артистами на закордонних сценах. Серед запрошених гостей, мабуть, не було тих, хто не фотографував списки європейських шоукейсів.
Зачепив також виступ Ванька Клименка, який звернув увагу на проблему відсутності музичних продюсерів у класичному розумінні цього слова. За його словами, визначення різних типів менеджменту у музичній індустрії України досить розмиті. Продюсером можуть називати і бітмейкера, і звукорежисера, і навіть спонсора. Через невідому причину український менеджер бере на себе обов’язки, які мали б виконувати окремі фахівці. Як результат — робота музичного менеджменту часто має стихійний характер із високими очікуваннями та низькою ефективністю.
Найбільшою цінністю конференції залишається нетворкінг. Саша Варениця написав на своїй сторінці у Facebook, що на URBAN MUSIC CONFERENCE виникло стійке відчуття того, що музичній індустрії в Україні бути. За його словами, раніше на такі заходи приходило 80-100 чоловік і збиралися всі у невеличкому коворкінгу. «Експрес-консультації» після лекцій завжди зводилася до якихось примітивних питань на кшталт «Чи можна написати вам на пошту?».
Цього ж разу захід відвідало близько 200 гостей, і вони не марнували час експертів — могли навіть оскаржити їхні тезиси.
Організатори сподіваються, що знання та досвід, якими вони та експерти медіаринку поділилися на конференції, відкриють її учасникам безліч можливостей.
Інайважливіше — 50 000 грн, виручені від продажу квитків, будуть передані в благодійний фонд «Орфанні синиці». Він допомагає людям з рідкісними хворобами боротися за своє життя.