Відбулася зустріч STRUM BUSINESS ACTIVITY

В історичному центрі міста, на Андріївському узвозі, в міському кафе Канапка-Бар відбулася зустріч STRUM BUSINESS ACTIVITY на чолі з Ксенією Літвіновою (зірковою фітнес експерткою телеканалу 1+1, засновницею курсу особистої безпеки СТРУМ, засновницею фітнес студії “Фактура”, авторкою книги “Діло в тілі”).



Захід мав просвітницький та навчальний характер: Орест Шупенюка (психолог, сексолог, ментор, експерт телеканалів «Інтер», «СТБ», «Україна») розкрив тему свого виступу про психологію сексуальності. Це спровокувало в залі дискусію та шквал овацій. Власним досвідом та лайвхаками поділилася його дружина (відома лікарка, акушерка-гінекологиня, ведуча проєкту «Я соромлюсь свого тіла», засновниця клініки SHUPENIUK Medical Club) викликавши у слухачів позитивні емоції. Аня Гресь (підприємиця, власниця бренду Shovkovo, блогерка, акторка студії «Мамахихотала») розповіла про відчуття, чуттєвість, вміння бути в тілі, моменті, дотиці та чому шовк є метафорою сексуальності. На завершення провела міні-практику про “Шовкову чутливість”.
У межах події Ксенія Літвінова в котре нагадала про важливість підтримки ЗСУ та закликала підтримати збір її друзів з Бригади «Рубіж» на прилади для розвідки та монітори.
Нещодавно ініціаторка події стала амбасадоркою німецького бренду професійної косметики з французьким корінням Jean d’Arcel. Разом з бренд-директоркою Інною Кириченко дівчата поділилися новиною з гостями. Jean d’Arcel вже 64 роки надихається та піклується про красу жінок та чоловіків. Візитною карткою бренду є ампульніконцентрати, справжній еліксир краси з моментальним ефектом, маски для обличчя, сироватки та багато іншого.
Власниця бренду NUBA, Юлія Чекалова презентувала на заході перший український бренд натуральних лубрикантів. Це продукт, який поєднує турботу про тіло, естетику форми та силу природи.
Учасники зустрічі отримали подарунки від брендів: Shovkovo, Jean d’Arcel та NUBA.
Заклад гостинно пригощав фірмовими стравами, а вишуканим напоями забезпечила компанії Вина світу! «Вина світу» — прямі поставки, більше 200 брендів елітного алкоголю і продуктів преміум-сегмента з усього світу. У них ви знайдете ексклюзивні напої як зіркових колекцій так і на кожен день. Висока якість у поєднанні з доступною ціною.
Організація заходу: Malynovska Company. Фото: Андрій Поддубняк.
Автор: Анна Малиновська.