Виклик сьогоденню: на музичному ринку новий гравець
В Україні розпочала роботу продюсерська компанія PAPA music.
Не встигла креативна індустрія оговтатися після ковід-локдаунів — прийшла повномасштабна війна. З 2020 року багато представників шоу-бізнесу залишилися без роботи, концертні майданчики без повних залів, рентал компанії без орендарів. Відповідно знизилися і податкові відрахування до держбюджету.
В 2020 році музична агенція Soundbuzz, за підтримки Українського культурного фонду, провела дослідження музичного ринку України.
«За результатами опитування, 94 % представників концертної індустрії України засвідчили катастрофічне (якщо порівняти з їхніми річними доходами) падіння прибутку протягом перших чотирьох місяців карантину. Більше чверті респондентів недоотримали понад півмільйона гривень прибутку», — йдеться в дослідженні.
Опитування показало, що майже у 70% артистів основним джерелом заробітку була концертна діяльність, проте артисти залишилися без роботи.
З такими невтішними показниками, здавалося б, нераціонально виходити на ринок шоу-бізнесу в наш час. Проте знайшлся ті, хто зробив виклик сьогоденню — продюсерська компанія PAPA music. Головною метою команди є популяризація української музики як на території нашої держави, так і за її межами.
У бізнес-портфелі компанії — усі етапами продакшену співаків у музичному просторі: починаючи з повного ведення менеджменту артиста, закінчуючи організацією та продажем концертів.
Компанія PAPA music вже підписала п‘ять контрактів з артистами, серед яких є і впізнавані імена.