Зіркові амбасадори «Coca-Cola»
Сьогодні 135 років виповнюється напою, який має ледь не найбільшу впізнаваність у світі. Стати обличчям «Coca-Cola» — це неабиякий успіх для артиста. Контракт зі світовим брендом — це підтвердження статусу та певного рівня впливовості, адже філософія бренду дуже суворо підходить до вибору амбасадору. Хто ж був обличчям напою в Україні?
⚡️ «Время и Стекло» (2019)
Гурт неодноразово співпрацював із відомим брендом. Це був і запуск танцювального челенджу, використання продакт-плейсменту у кліпі «Vislovo», але найяскравішим моментом співпраці став переспів культового хіта «Свято наближається» у стилі дуету.
⚡️ MONATIK (2018)
Дмитро — перший, хто запропонував створити авторський ремікс на «Свято наближається». Артист додав у текст власний куплет та дещо осучаснив аранжування. Весь відеоконтент для цієї колаборації знімала незмінна режисерка співака — Таньо Муіньо. За допомогою MONATIKa бренд планував збільшиши попит молодої аудиторії на напій. За чутками, спочатку бренд планував контракт з гуртом «Пошлая Молли», але філософія компанії не співпадала з цінностями гурту.
⚡️Гайтана (2008)
Наша соул-діва була рекламним обличчям бренду влітку 2008-го, лозунгом промо-кампанії був вираз «Бр-р-р-р-р!». Варто відзначити, що задля зйомок реклами з нашою красунею до України завітав голландський режисер, який знімав американську версію цієї реклами з Білом Гейтсом. В українській версії ролику втомлена спекою співачка знаходить спасіння у крижаній пляшечці Coca-Cola, яка миттєво покращає їй настрій.
⚡️ Руслана (2005)
Тріумф на Євробаченні 2004 відкрив Руслані двері до багатьох міжнародних контрактів. Співачка не лише заспівала легендарну «Свято наближається», але й була обличчям рекламної кампанії «Завжди Coca-Cola». До речі, компанія “Кока-Кола Україна” стала першим національним партнером Євробачення-2005», яке приходило у Києві.