Гурт KAZKA святкує мільйон підписників на YouTube та оголошує про вихід нового альбому
16 вересня український гурт KAZKA відсвяткував діджитал-ювілей – один мільйон підписників на своєму YouTube-каналі. Канал було створено у 2017 році, за цей час до нього приєдналось вже більше мільйона шанувальників з усього світу.
16-го вересня український гурт KAZKA відсвяткував діджитал-ювілей – мільйон підписників на своєму YouTube-каналі. Канал було створено у 2017-му році, за цей час до нього приєдналось уже більше мільйона шанувальників з усього світу.
Найближчим часом гурт отримає «Золоту кнопка YouTube» від офіційних представників сервісу в Україні.
«Для нас цифра в один мільйон підписників – це величезна нагорода від наших фанатів, – говорить солістка гурту KAZKA Олександра Заріцька. – Ми щасливі, що наша музика подобається такій великій кількості людей, і раді, що до нашого всесвіту KAZKA SVIT щомісяця приєднуються нові шанувальники».
Коли очікувати новий альбом
Також гурт оголосив про вихід нового альбому. До нього увійдуть саундтреки до анімаційного серіалу «KAZKA: Таємниця Чарголосу» та серіалу «Моя улюблена Страшко», дуети з українськими виконавцями. Це, зокрема, пісні «Зірочка», виконана з Тіною Кароль, і «Поруч», яку гурт KAZKA записав з ALEKSEEV. Реліз альбому відбудеться вже цієї осені.
Обкладинкою нового альбому стане новий логотип мультимедійного всесвіту KAZKA SVIT, який компанія “mamamusic“ представила під час святкування. Лого символізує поєднання головних складових всесвіту – творчості, унікальності, національного культурного коду та етнічних мотивів. Автором логотипу став дизайнер Ярослав Шкрібляк, на рахунку якого розробка фірмового стилю курорту «Буковель».
Як пройшло святкування
Зустрічала гостей цього вечора ведуча Ольга Горбачова, яка наразі завершує свою кар’єру та погодилась провести свою прощальну вечірку.
Також спеціально до святкування KAZKA випускає новий продукт, який неодмінно сподобається усім поціновувачам легких і апетитних десертів. Мільфей, випущений під брендом KAZKA, представлено у двох варіантах – з лісовими ягодами та йогуртом і з вишнево-шоколадною начинкою.
«Ми активно розширюємо всесвіт KAZKA SVIT. Аудиторія вже добре знає музичний гурт KAZKA, наш мультсеріал «KAZKA. Таємниця Чарголосу» та однойменну книгу, – розповідає продюсер і засновник компанії “mamamusic” Юрій Нікітін. – Минулоріч у співпраці з компанією «Три ведмеді» ми представили морозиво “KAZKA”, а тепер випускаємо новий десерт. Розширюючи KAZKA SVIT, ми хочемо створити прецедент і представити світу перший український ліцензійний всесвіт, який відповідатиме найрізноманітнішим запитам аудиторії – від потреби у культурному продукті до харчових продуктів, одягу та відеоігор».