“Я режисер з характером” – режисер Герман Ненов / Обличчя Індустрії
Друзі, ми продовжуємо нашу рубрику “Обличчя Індустрії” – серію ексклюзивних інтерв’ю з людьми шоу-бізнесу, які допомагають сяяти на сцені, у піснях та у відео нашим великим зіркам. Сьогодні ближче познайомимось з постановником концертних номерів та шоу, кліпмейкером та режисером телевізійних проєктів – Германом Неновим.
Хто з українських чи закордонних кліпмейкерів/режисерів є для вас прикладом митців, які надихають?
Конкретних прикладів немає. Якщо я почну перераховувати – рахунок іменах піде на десятки. Я стежу за дуже багатьма, у мене навіть є “правило 15 хвилин”. Кожен день я мінімум 15 хвилин приділяю саморозвитку – дивлюся нові кліпи, шоу, концерти. Намагаюся уважно стежити за тенденціями, але нікого не копіюю, шукаю свій почерк. І круто, що за словами інших людей з кожним роком він стає все більш впізнаваним.
Які відео кліпи вважаєте потужними, які слабкими? Чому саме ці роботи?
У мене в портфоліо менш ніж десять кліпів, поки що рано відповідати на це питання. Давайте ви задасте мені його через кілька років? Кращого поки немає, найгірший для себе визначив, але називати не буду!
Як вам краще працюється – у павільйоні чи на натурі? Ваша улюблена локація для зйомок?
Складно сказати однозначно. Все залежить від ідеї, від артиста і його енергетики. Кліп Злати Огневич “Мій назавжди” ми знімали в Туреччині, там було дуже багато нестандартних локацій. Кліп ви побачили і він вражає.
Що та хто вас надихає?
Останні два місяці у мене такий графік, що найбільше мене надихає сон. А взагалі багато що – подорожі, природа навколо, артисти та їхні енергетика, роботи моїх колег. Цей перелік можна довго продовжувати.
Вам потрібні перерви в роботі, чи постійний конвеєр дає ще більше сил працювати?
Я люблю динамічний ритм життя, коли реально все розписано по хвилинах. Але час від часу потрібна пауза, щоб видихнути і подивитися по сторонах, а іноді – просто поспати. Інакше можна вигоріти.
Є думка, що режисерам не варто дивитися фільми/кліпи своїх колег, щоб ненароком не почати запозичення. Що думаєте з приводу цього?
Я вважаю, що потрібно дивитися все – і хороше, і, тим більше, погане. Аналізувати матеріал, накопичувати враження, вбирати в себе максимальну кількість інформації. Приймати хороше, відсікати погане. Саме так і формується твій неповторний почерк.
Фільмування з вами – це суцільний експромт чи ідеально вивірений план, за яким іде знімальний процес?
Спочатку – ідеально вивірений план, за яким йде процес. Але, звичайно, під час самих зйомок в голову можуть приходити певні ідеї. І місце для експромтів теж є.
Які три українських кліпи ваших колег є для вас гордістю індустрії?
Не можу назвати кліпи, але можу назвати трьох кліпмейкерів, якими я захоплююся. Це Алан Бадоєв, Таню Муіньо, Леонід Колосовський.
Від чого залежить вартість кліпу від вас? Максимальний та мінімальний прайс Германа Ненова?
Мінімальний прайс, необхідний для того, щоб мені не було соромно підписати під цим кліпом своє прізвище – 15 тисяч доларів. Максимального прайса не існує. Чим більше матеріальних ресурсів – тим крутіші ідеї можна реалізувати.
Часто відмовляєте артистам у співпраці?
Нечасто, але буває. Коли розумію, що ми дивимося в різні сторони. Я – режисер з характером, завжди відстоюю свої ідеї. Але якщо починати відверто “ламати” артиста, навряд чи це закінчиться чимось хорошим.
Які чинники для вас ключові в роботі з артистом?
Бажання змінюватися і довіряти мені як фахівцеві.
Які прийоми використовуєте для артистів, щоб максимально розкрити їх в кадрі?
До кожного артисту свій підхід. Універсальний рецепт відсутній. Когось треба розізлити, когось – постійно хвалити, комусь – дати максимальну свободу дій, іншим – допомогти розслабитися. Найголовніше – артиста треба відчувати!
Розмовляв: Юліан Новак
Коректор: DONTSOV