“Нова пісня розкриє мене ще більше”: Анна Трінчер про новий реліз та підготовку до всеукраїнського туру
Нещодавно МУЗВАР поспілкувався з популярною українською співачкою та інфлюенсеркою Анною Трінчер. Поговорили про всеукраїнський тур, до якого вона зараз активно готується, про новий реліз, майбутній власний бренд, інфобізнес та дізналися, яке ж прізвище зараз у Анни.
Нещодавно ти анонсувала на своїй сторінці в Інстаграм, що готуєш новий реліз. Про що він буде та що надихнуло тебе на його створення?
Моя нова пісня – це історія з життя. Вона важлива особисто для мене, саме це відчуття, про яке я буду співати, ще десь крається в моїй душі, ніби недоговорена частина мене. Не хочу розкривати всі карти, але можу точно сказати, що ця пісня розкриє мене ще більше для слухачів. Також, я впевнена, що цю історію зі мною розділять багато дівчат.
Твій чоловік, Олександр Волошин, теж все більше стає дотичним до музичного шоубізнесу. Чи буде ще один дует та про що саме ви би хотіли заспівати разом?
Так, я думаю, що в нас буде ще не один дует. Бо нам дуже кайфово і комфортно працювати разом. Ми однаково заряджені, амбітні, робимо все для популяризації треку. Бачимо цілі – не бачимо перепон. Тому, думаю, заспіваємо ще не раз, обов’язково на річницю нашого весілля, і так далі.
До речі, стосовно життя сімейного. Що ж ви все-таки вирішили з прізвищем, чи станеш ти Волошиною? Як це сприйняв Олександр?
Прізвище я не буду міняти, це моє рішення, принаймні на поки що. Саша абсолютно спокійно сприйняв мою позицію. Якщо це важливо для мене, то він не буде, скажімо так, суперечити цій історії.
Як можна помітити, то ти досить часто співпрацюєш з магазинами одягу та білизни, можливо, ти би хотіла зробити власний бренд та рекламувати вже його?
Реклами з білизною дуже круто піднімають впевненість у собі. Адже якщо раніше мені було не зовсім комфортно роздягатися, показувати своє тіло на таку велику аудиторію, то після ряду таких реклам я зрозуміла, наскільки я люблю своє тіло та що мені дійсно в ньому комфортно. Щодо свого бренду білизни, то ми з командою вже обговорювали такий варіант, але поки цей процес ми зупинили, адже я зараз зосереджена на творчості й вона у пріоритеті.
Раніше в тебе був магазин прикрас, який довелося закрити, але, як ти сама розповідала, було багато помилок у позиціюванні. Чи готова ти зараз до повторного відкриття власного бізнесу та чи врахувала минулі промахи?
По-перше, коли я відкривала магазин прикрас, була ще зовсім маленькою дівчинкою. Мені було 18 років, я взагалі не розуміла, що таке бізнес, як він працює. Просто працювала на ентузіазмі, мені подобалися ці прикраси, метушня, яка відбувається навколо процесу, але операційну роботу я взагалі не розуміла, не лізла, і це була основна з моїх помилок. Все одно, як власниця бізнесу я повинна розбиратися в усьому і розуміти всі процеси. Чи готова я зараз до відкриття власного бізнесу? Залюбки, але, напевно, вже після туру. Я мрію про свій власний бренд одягу дуже сильно, навіть знаю, що б я хотіла робити, але інше питання – чи вистачить мені сили на це? Бо я зайнята зараз своїм інфопродуктом, піснями, релізами, рекламами. Я веду щодня власноруч блог в Інстаграмі, в мене реально, це не жарт, прописана кожна секундочка мого часу. Але я дуже амбітна, і поки працює мій юнацький максималізм, чому ні?
Не могли й оминути те, що ти почала рухатися у напрямку інфобізнесу. Розкажи детальніше про свій продукт та як ти прийшла до ідеї його створення?
Інфопродукт я створюю, в першу чергу, не для того, щоб заробити, а для того, щоб розкритися для аудиторії, показати свою глибину і створити якусь певну ком’юніті таких же дівчат, які будуть разом зі мною розвиватися. Для того, щоб вони розвивалися, просто розкриття себе в блозі недостатньо, потрібен якийсь продукт. А для того, щоб у них була мотивація цей продукт проходити і збагачувати своє життя, виходити на новий якісний рівень, то, на жаль, без того, щоб вони купили цей інфопродукт, це неможливо. Бо як тільки людина платить кошти, вона максимально намагається взяти все, щоб отримати результат, скажімо так, окупити свої інвестиції. Саме тому я вирішила робити свій інфопродукт і розвиватися в цьому плані. Звичайно, гроші також одна з мотивацій, тому що я хочу поступово переходити на рекламні інтеграції виключно з великими брендами і робити свій інфопродукт на різні теми, розвивати себе в цьому напрямку та допомагати людям робити їхні життя якіснішим. Розповідати про те, що допомагає мені виходити з поганого стану, ростити себе внутрішньо. Тут насправді дуже багато причин, мені це дуже резонує, і я бачу, як це все відгукується людям.
Якщо не таємниця, то звідки зараз більший дохід, з рекламних колаборацій чи все ж таки музика?
Звичайно, рекламні колаборації є моїм основним доходом. На жаль чи на щастя, я поки не можу забезпечувати себе і свою команду, всі свої витрати, а вони дуже великі, тому що я майже все, що заробляю, інвестую назад у бізнес, у свою музичну кар’єру. Заробляти виступами як артист зараз складно, бо не така велика кількість корпоративів чи масштабних заходів, також формат, наприклад, весілля чи дня народження, який був до війни, зараз змінився на дуже простий, легкий. Тому купити за якусь велику суму артиста це, по-перше, досить напряжно для людей, по-друге, якось для багатьох недоречно. Саме тому основний дохід – це мої реклами.
Поділися секретом з нашими читачами, як ти все встигаєш? Концерти, бренд, чек-лист, зйомки, здорові стосунки, подорожі та багато іншого? Що за супер тайм-менеджмент?
Насправді це робота не одного дня. Ще з дитинства я була дівчинкою, якій все цікаво і яка вже тоді починала працювати над своєю кар’єрою. Зараз же кожен день у мене повністю розписаний, для цього в мене є чіткий календар, куди я вношу всю свою зайнятість і орієнтуюсь, коли я можу виділити дні для відпочинку чи подорожі. Це дуже велика та важка праця – все встигати. Є моменти, коли хочеться лінуватися, але, напевно, без дисципліни не вийшло би того, що я зараз маю та таких людей поруч. Ми притягуємо до себе таких самих по духу та зацікавленості в розвитку, напевно, так ми і знайшли один одного з чоловіком. Ми обоє любимо життя та свій особистий розвиток.
Що дає сили та надихає творити в сучасних реаліях?
Найголовніша мотивація – це працювати на перемогу, це перше, про що ми думаємо, коли прокидаємося. Адже хочеться, щоб скоріше настав мир, щоб ми забули, що таке тривоги та ракети, щоб прийшло почуття безпеки. Це базові потреби — відчувати спокій, прокидатися і засинати не під тривоги. Поки таку можливість нам дають ЗСУ, я не зупиняю свою творчість, адже вона потрібна не тільки для виплеску моїх емоцій, а й для того, щоб підтримати кожного українця та українку. Історії, які я вкладаю у свої пісні, особливо в творчість з початку повномасштабного вторгнення – вони знаходять свого слухача та тих, хто може розділити зі мною такі ж самі емоції.
Неодноразово в сторіс ви говорили про те, що скоро ми почуємо вашу нову творчість, якою вона буде?
Вона почнеться з мого першого релізу на початку літа, уривок пісні ви вже могли чути на моїй сторінці. Так як я виросла на творчості легенд, мені завжди хотілося бути особливою, розказувати те, що в мене на душі. Я пишаюся своїм творчим шляхом, безперечно, але зараз настав час розкритися більше, показати свою силу зсередини. Я хочу у свої нові пісні, музику вкладати себе повністю, віддаватися на всі 100%, дивувати більше та показувати справжню себе, як я показую своє життя в соціальних мережах, а тут я хочу, щоб глядач не дивився на мене, як на картинку, а через слух відчував ті емоції та розумів сенси, які я вкладу в нову творчість.
Проанонсуй нашим читачам свій тур, де і коли, які твої очікування, можливо, переживання?
Насправді це мій перший всеукраїнський тур, який має особливу назву “Лише ти і я”. Є переживання, але з тим самим є й велика хвиля позитивних емоцій, адже в коментарях я бачу, як на мене чекають з концертом в тому чи іншому місті. На жаль, за станом здоров‘я мені довелося перенести дати трьох міст, щоб я могла викластися на сто відсотків, щоб мої слухачі кайфонули разом зі мною. Тому, на сьогодні, в моєму турі є такі міста:
9 червня – Луцьк, 10 червня – Житомир, 11 червня – Рівне, 12 червня – Чернівці, 19 червня – Вінниця, 20 червня – Одеса, 25 червня – Львів, 12 липня – Ужгород, 13 липня – Івано-Франківськ, 15 липня – Хмельницький. Зараз ми працюємо над розширенням туру і хочемо додати ще міста. Я дуже рада, що маю змогу зустрітися з кожним, а також, що можу своєю творчістю ще й допомагати нашим воїнам, адже частина коштів з проданих квитків йде на допомогу ЗСУ.
Спілкувалася: Катерина Ковальова