YAKTAK, Santorin, Структура щастя — переможці MEGOGO AWARDS розповідають про своє бачення українського музичного майбутнього
Нещодавно відбувалася друга музична премія MEGOGO AWARDS. Особливо нас зацікавили переможці у категорії: Нова хвиля попмузики (YAKTAK), Нова хвиля хіп-хопу (Santorin) та Нова хвиля альтернативної/Інді-музики (Структура щастя), адже за цими артистами майбутнє нашої музики. Отож, кого з колег слухають наші фрешери, ким захоплюються та що думають з приводу розвитку індустрії — далі у нашій спеціальній розмові.
Який свій трек ви вважаєте найкращим? Чому саме він?
Структура Щастя: Дуже складно виокремити якусь певну пісню, оскільки для мене це те саме, що просити художника сказати, яка деталь на картині йому подобається більше усього. В парадигмі моєї творчості дуже важливий цілісний погляд.
YAKTAK: Я не можу обрати один трек, бо в кожний вкладено особливий сенс і особливі емоції. В кожний я вкладав свою душу. Єдине що, зараз мабуть можу порекомендувати послухати мій новий трек «Попелом». Він про рідний дім, де завжди тепло і затишно.
Santorin: «Маю крила», бо він був першим поштовхом в моїй карʼєрі. Можна навіть сказати, що в певній мірі цей трек змінив моє життя. Тим паче, пісня стала відзеркаленням саме того часу, подій, стану, які були навколо.
Хто ваші музичні краші в українській муз.індустрії? Є артисти з кого приємно брати приклад?
Структура Щастя: З останнього на кому я фокусилась були Паліндром та The Unsleeping. Взагалі плейлист у мене різноманітний. Ну і власне з крашів — Сумний Новеліст.
YAKTAK: На щастя є. Я дуже рівняюсь на артистів, які попри свою відомість і популярність залишились простими людьми. Святослав Вакарчук, Андрій Хливнюк. Тарас Тополя дуже мене підтримував в свій час, давав дуже цінні поради. Такі люди дуже надихають.
Santorin: Може це дивно прозвучить від мене, але це Артем Пивоваров та Діма Монатік. Якщо брати до уваги саунд-продюсування – то ще Євген Філатов (The Maneken)
Якого артиста-початківця у вашій ніші український слухач ще недооцінив?
Структура Щастя: Якщо розглядати мою нішу як «електронну музику», то одразу на думку спадає Тощо та Sucilna_nevdacha.exe. Хотілось аби таких виконавців почуло якомога більше людей.
YAKTAK: BALSAM. AGAPE — дуже багато прикольних пісень в нього. ARKUSH мабуть. Він дуже красиво співає, максимально
Santorin: Денні Марті.
Що потрібно для розвитку української музики?
Структура Щастя: По-перше, потрібні гроші :)))
Але почнімо з простішого: Наша сцена має складатися не тільки з якісного та неякісного продукту, адже слухачеві інколи треба ще й кріндж, біфи, скандали, діси. Нам треба аби абсолютно кожна ніша, жанр і кожен куточок індустрії міг звучати українською та створювався багатьма митцями. Також важливо аби держава підтримувала цей розвиток, для початку, нормативно-правовими актами, заохочуючи митців створювати та творити.
YAKTAK: Потрібно її робити, в першу чергу. Робити не просто по приколу, а так, щоб це було щиро, від душі. Потрібно підтримувати артистів, які тільки починають, але які дуже талановиті. Це дуже важливо. Критикувати можуть всі, а от показати як зробити, допомогти – не всі. Тому давайте триматися разом і все буде кльово у нас.
Santorin: Людям потрібно відмовлятись від піратського контенту, а саме перестати слухати музику в soundcloud та телеграмі. Таким чином артисти, музиканти, саунд-продюсери будуть отримувати більше коштів за свою працю, тим самим зможуть робити музику та свій контент якісніше і більш конкурентно- спроможним.