“Авторадіо” повернулося в київський ефір на 107.4 FM
Про легендарне повернення “Авторадіо” та плани команди розповідає продюсерка та програмна директорка радіостанції Анна Свірідова:
Аню, говорячи мовою автолюбителів, що являє собою “Авторадіо” в Україні модифікації 2023 року?
Сильне й українське в повному розумінні цього слова. Його створюють українці для українців. Від акціонерів до ведучого в етері. І на цьому хотілося б, на початку нашого інтерв’ю розставити точки над «і», а далі говорити лише про творчість та соціальні ініціативи “Авторадіо”.
Наша радіостанція належить до активів Дениса Козлітіна, з яким ми успішно працюємо над брендом Радіо “П’ятниця”. Тому зараз хочеться говорити лише про стратегію “Авторадіо” в новому ключі розвитку. Станція зроблена за світовими стандартами “road radio” та орієнтується на активну аудиторію українців за кермом.
А скажіть чи не втратив актуальності бренд “Авторадіо” за той час? Що з ним відбувалося?
Згідно з результатами дослідження — майже 60% радіо аудиторії, яка слухає радіо в автомобілі. Тому актуальність “Авторадіо” — це беззаперечний факт. Всупереч різного роду проблемам у минулому, бренд “Авторадіо” в українському радіо просторі займає дуже міцні та непохитні іміджеві позиції. “Авторадіо” останні роки постійно фігурує в опитуваннях “Інтерньюз“, як радіостанція, яка входить до п’ятірки FM-радіостанцій країни до яких звертаються, щоб послухати актуальні новини.
На яку аудиторію розраховане “Авторадіо”?
По-перше, це — українці автомобілісти. Молоді люди, але вже ті, що досягли певних кар’єрних висот. Цільова аудиторія — 25-45 років: 60 % — чоловіки 40% – жінки. Наші слухачі впевнені у собі та знають чого бажають. Це здебільшого мешканці міст — освічені та сучасні. Вони завжди тримають руку на пульсі сучасного життя.
Який програмний продукт пропонує “Авторадіо” своїм слухачам?
Перш за все — це музичний супровід, який надихає в дорозі – драйвовий та сучасний. Це нові актуальні світові та українські пісні, а також перевірені часом хіти у сучасному звучанні.
Що стосується програмного контенту, то він розрахований на те, щоб задовольнити інформаційні потреби цільової аудиторії. Це політичні та економічні новини. Сервісна інформація: дорожні новини, курси валют, ціни на пальне. Актуальні поради потрібні під час війни. Також, це новини автомобільного світу, та ті, що входять до кола чоловічих інтересів: спорт, технології, кіно.
Звісно, не обійдеться і без інформаційно-драйвового ранкового шоу. Але це не ток-шоу, а симбіоз новин, актуальних тем, гумору та позитивного настрою. Ведучими ранкового шоу будуть популярні ведучі “Авторадіо” — Катя Соловйова та Дмитро Єгоров.
Ранкове шоу матиме назву “На автоматі”. Адже зранку ми багато чого робимо саме на автоматі: прокидаємося, п’ємо каву, робимо якісь звичні ранкові ритуали. Тому ми разом зі слухачами будемо робити ранок на автоматі позитивним, інформативним та драйвовим.
Кермуватиме денним сегментом ефіру легендарний радіоведучий — Микола Матросов. Він має великий досвід та цілком відповідає портрету цільової аудиторії — обізнаний, досвідчений. Добре знається на чоловічих темах, також відомий як ведучий великих спортивних заходів, зокрема великих футбольних подій.
Вечір з “Авторадіо” — це драйвовий музичний контент, який підтримуватиме водіїв навіть після плідного робочого дня.
Які проєкти соціального напрямку буде підтримувати “Авторадіо”?
В цей випробувальний для країни час ми підтримуємо волонтерські рухи. В планах саме “Авторадіо” — створення платформи для об’єднання інформації про фонди, які саме піклуються про забезпечення наших військових автомобільним транспортом та технологічними засобами.
“Авторадіо” завжди було і залишиться соціально відповідальним брендом, ми будемо опікуватися співдружністю водіїв та плекати взаємоповагу та взаємодопомогу у дорозі, адже, наш маршрут — дорога до Перемоги.