«Звук, який ми їй зробили створює прецедент в українській індустрії», — NIKITAIDISYUDA про співпрацю з MAYOROVA, трек про Київ та українське саунд-ком‘юніті
Рідко коли, саунд-продюсер в Україні виходить з тіні, але фрешери індустрії бачать майбутнє української сцени по іншому. Чому NIKITAIDISYUDA Київ надихає саме жорстокістю та що заважало нашій музичній сцені раніше розвивається? Це та більше — далі у нашій розмові.
NIKITAIDISYUDA – український саунд-продюсер, електронний артист та лідер популярної спільноти Agnostic.
Якби це банально не звучало, але давайте спочатку розпочнемо з історії створення вашої колаборації. Тріо не так часто релізяться в нашій індустріі чи б це не назвали тріо?
Я би все таки назвав це колоборацією, але якщо більш поетично сказати, то для мене це перетин трьох шалено творчих енергій в одній точці.
З LoVibe. Ми знайомі вже дуже давно, ми танцювали в одній команді, потім Вова пішов у музику, і я завжди захоплювався його досягненням, випускатись на британському лейблі — це прям вау! І коли в мене народилася перше демо треку Kyiv, я захотів його розбавити ще іншим звучанням і звісно я відправив демку LoVibe. Коли я отримав від нього трек, я відразу подумав що цей трек має називатись Київ, він викликав всі приємні спогади які зв’язані в мене з часом проведеним в столиці. Але все ж хотілось додати якоїсь історії, тому я попросив DANIEL’a OKARO спробувати вокально доповнити трек і результат перевершив всі очікування! Тому я вважаю що ця робота – ідеальна колаборація!
Це, напевно. прецедент в нашій індустрії, коли саундпродюсера виносять в один ряд з артистом в підписі треку, хоча закордоном це нормальна практика. Як думаєте, чому поки ми до цього не доросли?
Дякую за дуже доречне запитання, давайте будемо обʼєктивно дивитись на речі, наша індустрія зараз взагалі на етапі ще свого зародження, адже самостійно розвиватись ми почали тільки після повномасштабного вторгнення. До цього українська індустрія все ще жила старими стандартами, були тільки артисти «ТБ-ешелону» і навіть ніхто не знав про лейбли в сучасному їх значенні і тільки після 24го лютого індустрія, як і всі ми, повністю перезавантажилась. Тому не дивно, що ми зараз переживаємо дуже багато нових процесів, таких прецедентів в нас ніколи не було, але саме тому ми їх і створюємо, намагаємось популяризувати і чим більше такого буде відбуватись, то звичніше це буде для всіх!
Якщо говорити про саундпродюсинг як напрямок. Хто для вас є авторитетом, референсом?
Скажу так, що мені важко виділити якихось конкретних персон, адже для мене немає авторитетів конкретно із саундпродюсерів. Для мене це уявний збірний образ моїх кумирів не тільки з музики, а із різних напрямків творчості: мистецтва, моди, графіті, скейт-культури. Це також багато людей із мого оточення, кого я знаю особисто – з усіх я беру найкращі якості і намагаюсь зібрати це в собі та своїй творчості.
Ваш трек присвячений Києву, столиці насправді присвячено багато пісень. Як думаєте, чим саме Київ так надихає усіх? І чим ваш трек особливий?
В цілому немає нічого дивного, бо це столиця нашої країни, яка дає багатьом нові можливості, друзів, приємні спогади. Будь-яка людина, яка здатна наполегливо працювати, розвиватись, ще більше розцвітає в столиці яка дуже жорстко відноситься до всіх. Саме її жорсткість мене і надихає, але в той же час в ній присутня простота і душевність.
Такий сенс ми як раз і намагались передати в пісні.
Але в цілому я вважаю що будь який трек про Київ написаний з душею, буде особливим, адже кожен закладає в це свої сенси і те що йому дорого.
Багато хто з музикантів, артистів кажуть, що вечір, ніч — це найкращий час для написанння музики, бо тиша і спокій найкращий час для натхнення та роботи. Як у вас з творчим процесом? Як народжується музика, тексти?
Так як я ще займаюсь підприємницькою діяльністю, мені треба тримати навколо себе комьюніті і слідкувати за багатьма проектами. які розвиваються від імені Agnostic – то я увесь свій вільний час який в мене є, неважливо це день чи ніч, віддаю в музику, не шукаючи часу для натхнення. Натхнення в мені і так постійно живе, адже я народився та ріс у Харкові, на Салтівці, а Харків це для мене найбільш творче місто, звідки родом багато талановитих людей. Я ріс поруч з цим, вбирав в себе це все життя і саме зараз увесь цей багаж знань направляю у свою творчість.
Кому з колег по саунду можете респектнути? Взагалі є в нашій індустрії якесь ком’юніті чи кожен більше сам по собі?
Слідкую зараз за тим як розвивається Libenson, це ще один крутий кейс становлення саундпродюсера як артиста, дуже сподобався його альбом, він зібрав крутих артистів, неймовірний саунд та в цілому робота! Вважаю саме такі релізи рухають нашу індустрію.
Я не скажу, що прям всі самі по собі, скоріше зараз існують групки невеликих ком‘юніті, це теж вже добре, бо є конкуренція і найголовніше вона здорова. Дуже багато артистів між собою колаборує, якщо все так і буде розвиватись, то я думаю, що ми зможемо вибудувати здорове комьюніті. Я наприклад за те, щоб з усіма дружити!
Якщо почали з банальностей, то давайте вже доведемо цю лінію до кінця 🙂 Що зараз в роботі, що можете проанонсувати? З ким далі будуть співпраці?
В найближчий час виходить дебютний альбом нашої артистки MAYOROVA, ми всією командою дуже плідно працювали над цією платівкою і вважаємо, що звук який ми їй зробили створює прецедент в українській індустрії.
На найближчий час нових колаборації не шукаю, є буквально ще пара-трійка артистів з ким мені хотілось би зробити треки. Зараз розвиваюсь ще як електронний артист, свіжу роботу вже можете прослухати на майданчиках, це сингл PAPI, готується ще декілька релізів на найближчий час, будуть навіть фіти з європейським та американськими електронними артистами.
Тож слідкуйте, чекайте, підтримуйте українське, дякую вам МУЗВАР за чудові запитання! Почуємось!