LAUD випускає лімітовану ювелірну колекцію «МАЯК» спільно із брендом REYTEL
У музичному проекті LAUD починається новий масштабний етап. Ми стаємо свідками першої концептуальної колаборації Владислава і українського бізнесу. Це лімітована колекція ювелірних прикрас з індивідуальним гравіюванням від бренду REYTEL на честь виходу акустичної версії пісні «Маяк».
«Ідея виходу акустичної версії зʼявилась майже одразу після релізу оригінальної версії пісні в третьому сольному альбомі «Пробудження». Я намагався бути максимально «живим» в цій версії і наблизити її до лайвового звучання, щоб розкрити глибину, автентичність, натуральність, ніби першоджерело пісні», – говорить співак.
Колаборація прямо відображає сенси, які розкриваються в синглі. «Маяк» – це символ надії, підтримки, безпеки, дороговказ, оберіг і ланцюжок, який зʼєднує із домом. У всіх бажаючих є можливість отримати прикрасу з індивідуальним гравіюванням імені людини, яка є тим самим «Маяком» або координатами важливого для них місця. Таке креативне рішення є дійсно вдалим, адже багато людей втратили свою домівку або знаходяться на відстані, тож маючи оберіг завжди знатимуть куди вказує їх компас у скрутні часи.
«Кожна з прикрас має свій сенс. На моєму перстні із компасом гравіювання імені мами. Вона є для мене маяком і підтримкою впродовж всього життя. Завдячую їй багатьма доленосними подіями і рішеннями. Кільце з координатами закарбовує «місце сили», в моєму випадку це те, де я дуже хочу опинитись із сольним концертом. Мова про Медісон Сквер Гарден у Нью-Йорку. Кулон обʼєднує імʼя та координати, отже для мене – це присутність мами на сольному концерті LAUD в Madison Square Garden», – розповів LAUD.
Зараз артист розпочав всеукраїнський тур в підтримку третього сольного альбому «Пробудження». Вже відбулась презентація в Києві і Львові, наступні міста можна побачити на сторінці виконавця або за посиланням.